Med Cezir

1K 73 1
                                    

" Ayy burası muhteşem Sedef. Çok  güzel bu ev ya. Bayıldım."

Didem yeni evin içini alıcı gözlerle süzerken Berna da beğeniyle geniş holde gezdirdi gözlerini.

" Ben de çok beğendim. Ares süper bir seçim  yapmış. Gerçekten  çok güzel ve geniş. Mimarisi de harika. Hele bahçeye bayıldım."

Sedef yüzünde yayılan tebessüme engel olamamıştı.

" Bana çok iyi bir elektrik veriyor burası. Görür görmez sevdim. Çok  ferah gerçekten de."

Didem sağ taraftaki kapıdan salona girmiş, doğrudan şömineye doğru gitmişti.

" Bu salonun güzelliği nedir böyle ya. Şuraya güzel bir post atıp, şömineye yaktınız mı şarap mum ışığı filan çok romantik olmaz mı ya ? Ares'le başbaşa  filan." deyip fettan bir şekilde göz kırptı.

Berna gülmeye başlamıştı. " Ya tabi tabi. Sonra da futbol takımı kurarlar artık. Malum ikisi biraraya gelince bingo kızımızın yumurtaları Ares'in spermlerine yapışıyor. Bum mini Sedef ve Ares geliyor. Maşallah  pek verimli ve üretken ikisi de."

Didem kahkahaya boğulurken
Sedef gülse de kızarmıştı.

" Yuh  yani Berna. Ne biçim konuşuyorsun sen ?"

"Ayy sanki yalan söyledim. Kızım sen bu adamın yanında iç çamaşırını üzerinde tutamıyorsun ki ? Habire hamile kalıyorsun. Kesin bunu doğurduğunda  kırkı  çıkmadan gene hamile kalırsın Sedef ."

Didem kafasını bilmiş bilmiş sallıyordu.

" Berna haklı. Birbirinize yapışıyorsunuz. Aşk bebekleri imalathanesi gibi habire üretimdesiniz."

" Ikiniz de çok  kötüsünüz siz ha."

" Aman ne var ? Sen adama habire çocuğuna hamile kalacak kadar aşıksın. O da senden çocuğu olsun diye dünden razı olacak kadar körkütük aşık sana. O da, sen de kalabalık aile seviyorsunuz. Artı ikinizden çok güzel çocuk çıkıyor. Bence insan neslinin güzel devam etmesi için şart bu." dedi Didem.

" Hem bu eve rahat rahat sığar o kadar çok çocuk. Sahi kaç odası var bu evin ?"

Berna'nın  sorusu üzerine düşünen Sedef emin olamamıştı.

" Tam olarak bilmiyorum. Üst  katlarda bir sürü oda var. Çatı  katı da var. Bilmiyorum ya."

Didem hevesle kapıya yönelmişti.

" Ondan kolay ne var ki ? Hadi gidip gezelim. Hem odaları görür, hem sayarız. Hangi odayı ne olarak kullanacaksın onu konuşuruz hem de."

" Olur. Ben  de tekrar bir görmüş  olurum."

Kızlar üst kata doğru hevesle yönelmişlerdi. Helezon merdivenden gülüşerek ikinci kata yöneldiklerinde üst kattan onların geldiği ikinci hole doğru inen ince topuklar üzerinde yükselen bir çift uzun, güzel bacağı  görerek duraksadılar.

" Üçüncü katın misafirler için olması daha mantıklı olabilir bu durumda. Yeniden gözden geçirip, ikinci kaç için yaptığım düzenlemeleri üçüncü kattaki odalar için uygularım."

Kızlar,dizlerinin iki karış üzerinde  biten siyah mini deri eteğin  sardığı  sıkı  kalçaların,  beyaz, dar bluzun vurguladığı ince bel ve açık bırakılmış üç düğmeden görünen dolgun ve güzel göğüslerin sahibi  kadının güzel ve bedeni kadar seksi yüzünü görünce  gerilerek bakışlarını üstüne dikmişlerdi.

Uzun dalgalı kumral saçlarının çevrelediği siması kusursuz güzellikteydi. Porselen gibi pürüzsüz  beyaz cildi  üzerindeki biçimli dolgun dudaklarına sürdüğü vişne  rengi ruj çarpıcı bir tezat oluşturmuştu. Maskara ile iyice belirgin hale gelen gür  ve uzun kirpikleri badem gibi yuvarlak ve güzel bir çift koyu zümrüt  yeşili gözlerine  bakan hemcinslerini tehdit altında hissettiriyordu.

CILEKLI PASTA #wattys2019Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin