Heeeey mensen! Eerst en vooral: het volgende hoofdstuk van dit boek is bijna klaar en zal dus de komende dagen verschijnen, maar aangezien het boek stilaan op z'n einde loopt ben ik alvast begonnen aan een nieuw boek.
Het boek heet: Cobra.
Voor de mensen die nog mee zijn met de verhalen van Locked by you: Cobra is ook een personage uit dit boek.
Het boek Cobra staat wel volledig los van de serie Locked by you, maar je weet gewoon nog net wat meer over hem als je dit boek hebt gelezen.
Het eerste hoofdstuk staat alreeds online en om de twee dagen verschijnt er een nieuw deel! Ik heb de afspraak met mijn ouders gemaakt dat indien het boek aanslaat bij het publiek (positieve reacties en veel stemmen), ik het naar een uitgever mag brengen. Dit is dan ook een droom voor mij en hoop dat ik kan rekenen op jullie steun!
Hier volgt alvast een kleine promotie voor het boek dat je nu alvast kan lezen!
Titel: Cobra
Genre: Mysterie\thriller
Samenvatting:Na een uit de hand gelopen ruzie met haar vader, besluit Alice Gerlo weg te lopen van huis. Ze komt terecht in Barnum Park, een verlaten pretpark met een duister kantje. Ze komt er oog in oog te staan met Cobra, een gestoorde crimineel die half reptiel is en half een gestoorde kannibaal. Dit duister figuur heeft vreselijke plannen met mensen die zijn park betreden en bijgevolg dus ook met Alice.
Maar Alice weet haar eerste ontmoeting met hem te overleven, al beland ze wel in het ziekenhuis. Ze wordt al snel beroemd, want ze blijkt de enige te zijn die uit zijn klauwen wist te ontsnappen.
Nieuwsgierig als ze is, wil ze erachter komen wat het park te verbergen heeft. Ze schakelt de hulp in van Kwinten en Hassan, haar beste vrienden. Samen zijn ze bereid Cobra te stoppen voordat er meer slachtoffers worden gemaakt. Senn, een urban explorer, heeft echter hetzelfde plan en wil met hen samenwerken.
Ze komen erachter dat ze in de gaten gehouden worden en dat ze dus nergens nog veilig zijn, zeker Alice niet. Ze wordt gestalkt door nachtmerries, een vage schim en een akelige stem. Ze zijn vastberaden de raadsels en het grote mysterie rond Cobra op te lossen, maar Cobra is niet alleen...
De grote vraag die op hun lippen brand luidt: Wie is goed en wie is slecht?
(Voorlopige) cover*:
*pas ik later aan vanwege schending auteursrechten.
Je kan het verhaal vinden op mijn profiel! Veel leesplezier en alvast bedankt!
(Geen zorgen, de laatste hoofdstukken van de Locked by you sequel zullen er snel zijn!)
JE LEEST
Locked by you: Sequel
Mystery / ThrillerHet verhaal gaat verder! Na jaren van rust en vrijheid, barst de hel weer los. Wanneer Antwerpen getreiterd wordt door criminele bendes die meisjes ontvoeren, is Jocke bang dat zijn dochter Charlie ook één van de slachtoffers zal worden. Hij doet er...