Hermione úgy döntött, hogy tényleg okosabb lesz szót fogadni, és az ajtó felé indult. Még mielőtt odaért volna, Piton már eltűnt a szomszédos fürdőszobában.
Hermione már kinyitotta az ajtót, amikor eszébe jutott, hogy valami fontosat elfelejtett – a „vasárnapi munka” kérdése még nem tisztázódott. Ez biztosan azon múlt, hogy Piton még mindig nem vette őt száz százalékig komolyan.
Ki fog borulni, ha még egyszer megkérdezi. Mindegy! Hermione amúgy is eldöntötte, hogy elmúltak már azok az idők, amikor ilyesmi még képes volt bármiféle benyomást tenni rá. Legjobb lesz, ha mostantól kezdve egyáltalán meg sem próbál alkalmazkodni a férfi hangulatához.
Energikusan lökött egyet az ajtón, majd visszasétált a szoba közepére, és ott karba tett kézzel várakozott a bájitalmester visszatértére.Piton megkönnyebbülten hallotta az ajtó becsapódásának hangját. Végre eltűnt ez az erőszakos nőszemély. Ledobta magáról a fürdőköpenyt, és fél kezével kipróbálta a fürdővíz hőmérsékletét, hogy egy varázslat segítségével rögtön meg is emelje néhány fokkal.
Elgondolkodva mozgatta kezét ide-oda az immár kellemesen meleg vízben. Granger tehát tegnap tényleg kész lett volna rá, hogy odaadja magát. Na igen, az, hogy kételyek nélkül a nyaka köré fonta a karját, nem volt éppen kellemetlen. De ilyen egyértelműen a saját szájából hallani, hogy kívánta, igazán furcsa volt… és izgató. Pokolba! Ezt a gondolatmenetet folytatni katasztrófa lenne – mindenekelőtt, mert a szemtelen kis fruska ennyire szilárdan ragaszkodik ehhez az erotikus korrepetáláshoz. Sürgősen el kell terelnie a gondolatait! Egy könyv, egy pohár bor, ez volt az eredeti terve, épp ezekért indult, amikor váratlan látogatója betoppant.
Elhagyta a fürdőszobát, és már épp a könyvespolc felé tartott, amikor a szoba közepén észrevett egy alakot.
Hermione nem akart hinni a szemének, amikor Piton meztelen felsőtesttel, csípője körül lazán hullámzó pizsamanadrágban a szobába lépett, és meglepetten bámult rá. A lány tekintete nem sokat időzött a férfi arcán, amelyen hitetlenkedő, majdhogynem megdöbbent kifejezés ült, hanem feltartóztathatatlanul lejjebb vándorolt, oda, ahol a vékony anyag alatt tekintélyes erekció rajzolódott ki.
----
Egy darabig csak némán álltak egymással szemben, majd Hermione, akinek végre mégiscsak sikerült elszakítania pillantását a Piton nadrágján levő, hallatlanul érdekfeszítő dudortól, lassan felemelte tekintetét – félősen, de egyúttal kíváncsian, mit is fog látni a férfi arcán. Ott volt! Az a kifejezés, ami tegnap még hiányzott. Az éhség! A férfi kívánta őt, ezúttal tényleg akarta őt, ebben most egészen biztos volt. Bosszútervének legfontosabb feltétele ezzel teljesült.
– Mit csinál még itt? – szólalt meg Piton gorombán rekedten, és a hangjából kicsendülő düh ismét elbizonytalanította Hermionét.
– Azt akartam… – kezdte félénken, de azonnal el is némult, ahogy Piton lassan közelebb lépett.
A férfi még csak meg sem kísérelte feltűnő erekcióját elrejteni. Arckifejezése még mindig vágyat tükrözött, de mást is, valami félelmeteset, amit Hermione nem tudott meghatározni, melytől azonban mégis pánikszerű borzongás futott végig a gerincén. A férfi megállt egy lépésnyire tőle, és éjfekete szemével mereven bámult rá.
Hirtelen elemi erővel tudatosult a lányban, hogy most egy férfi áll előtte, nem valami félszeg kamasz – méghozzá egy igazi, felnőtt férfi, ráadásul nem is túl szeretetre méltó. Akit ezenkívül többé-kevésbé fel is szólitott, hogy szexeljen vele, és ez a körülmény egyszeriben jelentősen fokozta félelmét.
– Mit akart? – kérdezte Piton. A lány a hangja hatására ismét libabőrös lett.
– Kérdezni… – kezdte Hermione halkan. Megkockáztatott egy pillantást Piton nadrágjára, ahol a helyzet változatlan volt.
– Mit akart kérdezni? – faggatta tovább Piton, miközben Hermione szem-kirándulását látva szája széle megrándult egy pillanatra.
– Hogy holnap kell-e jönnöm… – felelt Hermione.
– Nem kell! – mondta Piton. – Egyáltalán nem kell többet jönnie hozzám.
– De én akarok! – szólt Hermione.
– Épp egy nagyon nagy butaságot készül elkövetni – állapította meg Piton, és valamivel közelebb lépett a lányhoz.
Hermione térde remegni kezdett, amikor a férfi feléje nyújtotta a karját. Várakozásával ellentétben azonban a vállánál ragadta meg, megfordította, és az ajtó felé tolta. Hermione először túlságosan össze volt zavarodva ahhoz, hogy tiltakozzon, csak amikor a férfi ki akarta nyitni az ajtót, akkor fordult meg hirtelen, támaszkodott az ajtónak, és kitárt karját is a fának nyomta.
– Nem akarok menni – suttogta feszülten.
– Viszontlátásra! – felelt Piton.
– Ne, kérem…
– Tűnjön el!
– Nem!
– Menekülj, Hermione!
– … Nem!
A férfi elengedte a kilincset és a lány feje mellé, az ajtónak támaszkodott – Hermionénak majdhogynem déjà vu érzése támadt. Fél kezét most is a lány arcához emelte, de az érintés egészen más volt, mint előző este. Ahelyett, hogy finoman kisimított volna egy tincset a lány arcából, szinte durván belemarkolt a hajába és hátrahúzta a fejét. Egyidejűleg olyan közel lépett hozzá, hogy a lány az arcán érezte a leheletét.
– Pedig lényegesen egészségesebb lenne számodra, ha elfutnál – közölte halkan.
– Meglehet! – suttogta Hermione.
Piton elvette kezét az ajtóról, és lassan, izgatóan végigsimított ujjbegyével a lány arcán és lefelé a nyakán, egészen a blúza legfelső gombjáig.
Hermione nem tudta elnyomni borzongását, amikor a férfi kibújtatta gombot.
– Magunk közt szólva, majdnem a nadrágodba csinálsz a félelemtől – szólalt meg Piton ironikus mosollyal, mialatt a lány mellének felső kontúrján húzta végig az ujját.
– Azt is érzem, de főként nem azt – felelt Hermione nehezen lélegezve.
Piton mosolya kiszélesedett.
– A híres griffendéles bátorság! – gúnyolódott a férfi. – Néha az az érzésem, ez sokkal inkább csökönyösség.
Elhúzta kezét a lány dekoltázsától és a háta mögé nyúlt. Röviddel később már kezében volt a varázspálcája, amit nyomban Hermionéra irányított.
– Mi akar ez lenni? – lihegte Hermione meghökkenve, akit ebben a pillanatban az is nagyon zavart, hogy a férfi még mindig szorosan tartotta a hajánál fogva. Kissé megmozdította a fejét, hogy kiszabaduljon.
YOU ARE READING
Tabu.
FanfictionA történet a háború után játszódik. Ezzel együtt sodró lendületű történet, amelynek végére a szereplők jelleme nagyot változik pozitív irányban. Rész: Befejezett. MERENGŐS.