19 / 1

2.4K 77 0
                                    


Részegítő, ugyanakkor aggasztó volt a Roxfort rettegett bájitalmesterét megkötözve látni maga előtt. Ki volt szolgáltatva neki - e pillanatban mindenképpen -, azonban Hermione tisztában volt azzal is, hogy egyszer majd ezért a megalázásért nagy árat kell fizetnie.

A férfi némán ült, és úgy meredt a lányra, mintha a puszta pillantásával akarná észhez téríteni. Talán azzal is megpróbálkozik, hogy behatoljon az elméjébe, de ez igazából nem érdekelte Hermionét. Ebben a pillanatban az volt mindennél fontosabb számára, hogy a szexuális egyesülés iránti mindent legyűrő vágyát csillapíthassa.

Elmormolt egy varázsigét, hogy elkerülje a nem kívánt gyermekáldást, majd egy lépéssel a férfinál termett, és tétovázás nélkül elkezdte kigombolni a zakóját.

- Hagyd ezt abba, Hermione - könyörgött Piton olyan hanghordozással, melyben elfojtott düh és egy leheletnyi kétségbeesés egyaránt kivehető volt.

- Nem, Perselus. Nem tehetem - felelt Hermione lágyan. Miután minden gombbal végzett, mindkét kezével Piton hajába túrt, és kényszeríttette, hogy felnézzen. A férfi tekintetében fortyogó düh újabb lökést adott neki.

Az alsó ajkán felfedezett egy apró vérfoltot - valószínűleg korábbi csókja kissé túl viharosra sikeredett. Lehajolt, és óvatosan lenyalta a férfi ajkáról.

- Hagyd ezt! - sziszegte Piton.

Megpróbálta elfordítani a fejét, de Hermione megragadta a hajánál fogva, és szorosan tartotta. Érezte nyelvén a vér fémes ízét, és csodálkozva állapította meg, hogy ez is izgatóan hat rá.

- Nagyon fáj? - kérdezte idegesítő részvéttel, majd fél kezével eleresztette, hogy hüvelykujjával sokkal kevesebb együttérzéssel végigsimítson a sérült felületen.

Piton összepréselte ajkát, és hátrahajtotta a fejét, amennyire csak bírta - ami nem kevés fájdalommal járhatott, mivel Hermione még mindig vasmarokkal tartotta a hajánál fogva.

- Nagyon meg fogod még bánni, amit most csinálsz - szólt végül összeszorított fogakkal, mikor a lány végre levette róla a kezét.

- Meglehet, Perselus - válaszolt mosolyogva Hermione, és gyengéden végigsimított az arcán -, de nekem megéri.

Figyelmét a férfi inge felé fordítva fürge ujjakkal kigombolta, amit a tanár - meglepetésére - megjegyzés nélkül hagyott. Csak akkor szólalt meg újra, mikor a lány már kicsatolta az övét, és a sliccét kezdte gombolni.

- Hermione, hagyd abba! - próbálkozott újra, és ez már sokkal kevésbé hangzott parancsnak, inkább csak kétségbeesett próbálkozás volt, hogy megállítsa.

- Nem! - felelt Hermione, de miután az utolsó gombot is kinyitotta, visszatért a férfi felsőtestéhez. Lassan, játékosan körözött ujjaival a férfi mellkasán, néha körmével is érintve azt. Piton alig hallható sóhaja, mikor körmét célzatosan végighúzta a mellbimbóján, kis, gonosz mosolyra késztette.

Tett egy kört a köldöke körül, majd ujjait lassan lefelé csúsztatta, amíg erős, göndör szőrzetbe nem ütközött.

Pitonnak nem sikerült teljesen elfojtania egy megkönnyebbült, halk sóhajt, mikor a lány végre elhúzta a kezét, de szabályosan elakadt a lélegzete, mikor Hermione rögtön ezután benyúlt a lába közé, és a nadrágon keresztül odaadóan masszírozni kezdte.

Hermione komoly elégtétellel állapította meg, hogy a férfinak erekciója van.

- Hagyd abba! - zihálta a férfi kétségbeesetten.

Tabu.Where stories live. Discover now