26 / 2

2.5K 65 1
                                    

Vajon tetszeni fog a külseje a férfinak?

Hermione elbizakodottsági rohamában kissé megváltoztatta az iskolai egyenruháját - a szoknyát lényegesen megrövidítette, és a blúza olyan szorosan feszült rajta, hogy gyakorlatilag muszáj volt a felső gombokat nyitva hagynia, és ezért a nyakkendőt közvetlenül a nyaka csupasz bőrére kötnie.

Mikorra odaért Piton kandallójába, bár az izgató ruha még a talár rejtekében volt, kétségei támadtak. Mi lesz, ha a férfi kineveti, vagy, ami még rosszabb, az átalakulását idétlennek vagy röhejesnek fogja találni? Talán mégiscsak vissza kéne inkább csinálnia a változtatásokat?

Ezzel azonban elkésett, mint azt hamarosan megállapíthatta. Piton már a karosszékben ült a kandalló előtt, és várt rá. Nem állt fel, hogy köszöntse, hanem egyszerűen csak kényelmesen hátradőlve ült - lábai egymáson lazán átvetve, kezében whiskys pohár - és meghatározhatatlan arckifejezéssel méregette őt.

- Maradj ott - mondta, mikor Hermione hozzá akart lépni - és vedd le a talárod!

Hermione idegesen az ajkába harapott, lassan szétnyitotta a talárját, majd hagyta a földre csúszni.

Élvezkedő mosoly kúszott fel Piton arcára, amint megpillantotta a ruháját.

- Granger kisasszony, Granger kisasszony - mormolta, és nyelvével rosszallóan csettintett -, mit képzel, hogy ilyen ledér öltözetben jelenik meg előttem?

Hermione megkönnyebbülten fellélegzett - úgy tűnt, a férfinak tetszik az ötlete.

- Igazán nem volt ilyen szándékom, professzor - lehelte lehetőség szerint ártatlan mosollyal.

- Ez a blúz egyértelműen túl szűk - állapította meg szigorúan Piton. - Vesd le!

- Ó, persze, ha gondolod - vigyorgott Hermione.

- Csak akkor szólalsz meg, ha felszólítalak rá! - förmedt rá Piton. - Különben is, magázol, és minden mondatod végéhez szépen hozzáteszed, hogy uram, vagy professzor, megértetted?

- Igen, uram! - válaszolta Hermione, és örült, hogy a férfi nyers hangjától jólesően libabőrös lett, miközben kibújt a blúzából.

Mikor a nyakkendőt is le akarta volna vetni, ismételten kivívta a férfi haragját.

- Megengedtem? - mordult rá Piton.

- Nem, uram! - válaszolta, és leengedte a kezét.

- És? - vakkantott rá.

- Bocsánatot kérek, uram! - mondta Hermione.

Piton elégedetten bólintott.

- Ez a lógó harisnya tényleg nem szép látvány, a cipőd pedig összekoszolja a szőnyegemet. Le vele! - utasította.

Hermione eleget tett a felszólításnak, és cipőjét félrerakta a korábban levetett ruhadarabjaival egyetemben.

- Emeld fel a szoknyádat! - parancsolta Piton.

Arcán enyhe pírral tett eleget a felszólításnak.

- Bugyi! - állapította meg Piton árnyalatnyi szarkazmussal a hangjában. - Hogy képzelted, hogy ezt magadon hagyhatod, mikor az iskolai egyenruhádat kurvajelmezzé változtattad?

- Ööö... én... - dadogott Hermione.

- Csak nem akarsz felbosszantani? - kérdezte halkan, homlokát ráncolva Piton.

- Nem, uram! - suttogta.

- Fordulj meg! - parancsolta a férfi. - És vesd le azt a vacakot szép lassan, nyújtott lábbal.

Tabu.Where stories live. Discover now