Vasárnap délelőtt a kastély csak lustán és meglehetősen nehézkesen ébredt fel álmából.
A végzős diákok, akárcsak a tanárok, többnyire csak későn kerültek ágyba, mert az ünnepség jóval éjfél utánig elhúzódott, a többi diák viszont – kihasználva tanáraik és prefektusaik távollétét – a klubhelyiségben saját különbulikat rendezett. Mindehhez hozzájöttek még azok a folytatás-bulik, amiket néhány az ünnepségről visszaérkező végzős szervezett ugyanott, miután a kisebbeket ágyba küldte.
Hermione csak néhány perccel hamarabb ért vissza a szobájába, mint ahogy kopogtak az ajtaján. Gratulált magának a jó időzítéshez, és ajtót nyitott.
– Ginny! – dugta ki fejét az ajtón, és végignézett jobbra-balra a kis folyosón. – Harry sehol?
– Nincs. Még nem valami fitt – mondta mosolyogva. – És láthatóan te sem. Egyszer már bekopogtam egy órával ezelőtt, de nagyon mélyen alhattál – tette hozzá somolyogva.
– Ha olyan korán kopogsz – vonta meg a vállát, és remélte, hogy nem vörösödik el közben.
– Egészen elpirultál – vigyorgott Ginny. – És valójában nincs is korán.
– Ööö… valóban…
– Egész éjjel nála voltál? – suttogta Ginny kíváncsiságtól csillogó szemmel.
– Gyere be! – felelte, és barátnőjét a szobába húzva becsukta mögötte az ajtót.
– Na és? Mondd már! – sürgette Ginny, izgatottan egyik lábáról a másikra állva.
– Ó, Ginny, erre nem válaszolhatok – szólt sajnálkozva.
– De miért nem? – kérdezte csalódottan. – Hiszen a barátnőd vagyok, és biztosan nem mondok senkinek semmit.
– Nem akarja, hogy BÁRKI akár a legcsekélyebbet is megtudjon rólunk, amíg véget nem ér a tanév – sóhajtotta. Tulajdonképpen már ezzel a mondattal is elárult egyet-mást…
– Ó… És ezt miért Ő dönti el?
– Ez nem úgy van… Szóval… bonyolult.
– Hagyod, hogy szépen manipuláljon – szólt provokálóan.
– Egyáltalán nem olyan egyszerű ellenállni neki – felelt hűvösen.
– Hm… – vont vállat, és rezignált pillantást vetett rá. – Na, akkor azt hiszem, megyek reggelizni.
Hermione nézte, ahogy barátnője hátat fordít, és döntött.
– Egész éjjel nála voltam – szólalt meg halkan.
Ginny visszafordult, és ismét csillogó szemmel nézett rá.
– Ééés? – kérdezte izgatottan.
– Mi és? – vigyorgott zavartan.
– Hát minden! – kiáltotta. – Mióta vagytok… úgy értem… úgy igazából együtt, és milyen ő… privátban és úgy… tudod, mire gondolok…
– Úgy egy hete. És… nehéz vele, de nem annyira, mint az ember gondolná.
– És milyen a… tudod...? – kérdezte, kacsintott, és könyökével oldalba bökte Hermionét – …az ágyban? – tette hozzá eltúlzottan suttogva.
– GINNY! – kiáltott Hermione.
– Ugyan már, ne csináld, ki vele! – könyörgött.
– Kinyírna, ha bármi részletet elmesélnék neked.
YOU ARE READING
Tabu.
FanfictionA történet a háború után játszódik. Ezzel együtt sodró lendületű történet, amelynek végére a szereplők jelleme nagyot változik pozitív irányban. Rész: Befejezett. MERENGŐS.