Bölüm 8

16.8K 1.3K 160
                                    

 Şaşkınlıkta nirvana yaparken hâlâ  kendime gelememiştim. Bir yeğenim  olacaktı  ve dünyaya gözlerini  açamadan ölmüştü. Babam dahi bilirken ben bilmiyordum. Yeni öğrenmenin  şokuyla kendine gelmeye çalışan  Kayra'ya baktım.

"Babam evlendiğinizi biliyor mu?"

"Bak işte onu bilmiyorum. Biliyor da olabilir  bilmiyorda olabilir. Biliyorsa evliliğimizin bir heves olduğunu  düşünerek  bilmemezlikten gelip  boşanmamızi bekliyor olabilir. Bilmiyorsa da nasıl  bir tepki  vereceğini  kestiremiyorum."

Yine beyin devrelerim yanarken içimden henüz  on sekiz olamadım  yavaş gel demiştim. "Bana kalırsa abimle  konuşup  bir an önce  herkese açıklamalisinız."

"Dün  gece zaten bir  açıklama  yapacaktik, kardeşlerin ortaya çıkması  aklımızi allak bullak etti."

Tam da sirasi diyerek aklımdaki soruyu sordu. "Abim sana dün gece hakkında ne söyledi. Yani kardeşleri hakkında  ne düşünüyor?" Kardeşleri dediğinde  lafı  çevirerek  yani erkek kardeşleri demek istediğimi söyledim.

"Dün  gece aşırı  sinirliydi sabaha uyuyamadi. Bana tek söylediği  şey  Okan'ın annesine benzediğini  eğer  Güven'de öldü bildiğim kardeşimse tıpkı  babasına  benzediğini söyledi. Ne yalan söyleyeyim annelerini bilmiyorum ama Güven  tıpkı  babasına  benziyor."  Vay be bunu bir tek ben düşünmüyormuşum.

"Anladım artık  içeriye  geçelim mi hava epey sıcak  oldu." Tamam, dediğinde beraberce içeriye  girdik. Öğlen acıktığımızda ise beraber yemek  yedik. Bir insanın  kardeşi  olaması güzel bir duygu olmalıydı. Aksi takdirde tek başına  yaşam  çekilir gibi değildi.

Kayra ile beraber  magazin haberlerini izlerken  kapi çalmıştı. Meraklı  gözlerle bakarken  hizmetli kapıyı  açınca  içeriye  Okan girdi. "Okan neden erken geldin?" Babam  erken geldiğini  öğrense  küplere binerdi.

"Babam şirketten ayrılınca bende kaçıp  eve geldim. Düşündüm ki kızların canı  dondurma çekmiştir." O an arkasına salladığı dondurmayı ortaya  çıkarınca  ayağa  kalkarak sevinç çığlıkları  attim.

"Okan sen bir  harikasın ve bittin. Babam kaçıp eve geldiğini  öğrenirse  seni öldürür." Okan elindekini hemen yaninda duran Ayşe'ye uzatınca servis  eder misin diye sordu. O da tamam dediğinde  yanıma  gelerek elini omzuma atti.

"Selam yenge nasılsın?"

"Iyiyim Okan sen?" Volkan abim ona her şeyi  anlatmış mıydı?  Okan'a  baktığımdaysa  burnumun ucunu  sıkarak iyiyim  demişti.  Okan ve ben yana yana oturunca  hemen ona döndüm.

"Evet, size buraya  asıl  geliş  sebebimi söylüyorum. Iki gün  sonra Güven abimin doğum  günü... Bende düşündümki madem kocaman bir aile olduk kendi aramızda  güzel  bir parti düzenleyebiliriz nasıl fikir?" Güven'in doğum günü müydü? Ben bunu nasıl  bilmezdim.

"Inanmiyorum  benimde doğum  günümüm beş  gün  sonra demek aynı  burcuz..."

'Güzellik bunu öğrendiğim çok  iyi oldu. Kayra ne dersin ikisine aynı  güzel  bir doğum  günü yapalım mı?" Güven ile ayni  gün doğum günü kurtlamak mı? Bu harika  bir duygu olacaktır.

"Bilmem ki ayni gün olur mu?"

"Olmaz....Bugüne  kadar hep babamla kutladık ben babam olmadan doğum  günü  falan kutlamam." Babam benim  her şeyimdi. Kan bağımız olmasada onu şu  hayattaki  her seyden daha çok  seviyordum. Ben  kollarımi göğsümde birleştirirken Okan yine burnumu sıktı.

KAYIP İZ  🚬 BİZE SEN KALA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin