Yüzük... Altın sarısı nişan yüzüğü... Bunun anlamı evliliğe son bir adım kaldı demekti. Birinin karısı olmaya bu evden gitmeye haftalar günler kaldı demekti. Kadın olmaya hazır mıydım? Tam yeni aile olmuşken birinin karısı birinin annesi olmaya hazır mıydım? Hazırsam içimdeki boşluk tarifi olmayan sızıda neyin nesiydi.
Yüzükler bana ağır gelince iki yüzüğüde çıkartıp aynanın önüne koydum. Düğün tarihi yaklaştıkça korkum daha çok artıyordu. Güven'den tamamen gidecek olmak babamı her istediğimi göremeyecek olmam tüylerimi ürpertiyordu.
"Estella tatlım..." Kayra kapıdan başını uzatınca yüzüme tebessüm kondurarak ayağa kalktım. "Kapıyı çaldım duymadın mı?" Hiç duymamıştım.
"Dalmış olmalıyım bir şey mi oldu?" Kayra ellerini göğsünde birleştirince aman dedim. O bir şey anlarsa gider direkt Volkan abime söyler o zaman işin içinden çıkamazdım.
"Kemal Bey seninle düğün alışverişine çıkamamı istedi. Gelinlik için birkaç prova yapılacakmış. Aslında ben bir kaç dergi karıştırdım. Aklımda az çok fikir var sana da çok yakışacağını düşünüyorum."
"Bugün çıkmamız şart mı?"
'Bana doğruyu söyle Estella, evlenmeyi istemiyor musun?"
"Hayır, her gelin gibi biracık tedirginim o kadar yoksa hiç bir sorun yok."
"Anladım o halde bir bahane uydurur yarın çıkarız olmaz mı?"
"Tabi güzel olur... Şey diyeceğim aşağıda şimdi kimler var."
"Okan sevgilisiyle birlikte buluşmaya gitti. Onun haricinde herkes evde bugün aşırı sıcak olduğu için işe biraz geç gideceklermiş." O halde Güven de aşağıdaydi.
"Kayra sen Okan'ın sevgilisini sevdin mi?" Bundan birkaç gün önce eve getirip bizimle tanıştırmışti. Kayra'yı bilmem ama babam zerre sevmedi.
"Bilmem ki bana tatlı biri gibi geldi."
"Tatlı ama fazla açık bir kız değil mi? Belki Okan'ın gözüne batmiyordur ama kızın adına ben babamın yanında utandım. Babam başını kaldırıp bakmadi bile... Fark ettin mi sürekli tövbe tövbe diyordu."
"Aslında ne yalan söyleyeyim Volkan da sevmedi. Hatta bana söyle Estella'ya sakın o kıza özenmesin bacaklarını kırarım demişti. Şu üstündeki beyaz tişörte laf söyler mi diyede düşünmüyor degilim."
Başımı eğip ve yaka tişörtümü baktim. "Sence de abim fazla abartmiyor mu?"
"Bende bunu söylüyorum fakat siz erkeklerin size nasıl bakıp iç geçirdiğini bilmezsiniz diyor. Hem biliyorsun yıllarca bir evin içinde yaşadı bu yüzden dış dünyaya fazla kapalı."
Ayaküstü biraz daha abimi çekiştirerek aşağıya indik. Ben babamın yanına otururken Kayra da abimin yanına oturmuştu. Güven ise elinde telefon başka alemlerdeydi. En son ki hayvanat bahçesi maceramızdan sonra hiç başbaşa kalmadık. Zaten kalsak ne olacak ona göre ben küçük kız kardeştim.
Ona bakıp derin düşüncelere dalarken ani bir fren sesiyle yerimden sıçradım. Babam da ayağa kalkarak korkma kızım demişti. "Baba ne oluyor" diye sorduğunda Volkan ve Güven de ayağa kalkarak kapiya bakmıştı.
"Sakin olun ve sakın ani hareketler yapmayın." Açık kapıdan içeriye Kartal süzülür gibi daldığında babamın kolundan tutundum. Kartal içeriye öyle bir girip silahı babama yöneltince ağzımdan küçük bir çığlık çıkmıştı. Volkan abim ve Güven de silahlarını çıkarınca korkudan titremeye başladım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP İZ 🚬 BİZE SEN KALA 5
AcciónSeni affedersem Namert olayım!.. Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin. #Güven MAFYA ve AŞK SERİSİ 3... Keşke, her karşılaşma bu kadar güzel ve anlamlı olsaydı. Keşke, herkes ilk görüşte aşka inansaydı. Belki o zaman bu bütü...