VERA - DÜNYA YORGUN DÜNYA SUSKUN!..
"Okan Bey beni takip edin."
Gardiyanın sesiyle adımlarımı sıklaştırarak yürümeye başladım. Bugün avukat aradığında okuldan buraya nasıl geldiğimi bilmemiştim. Babam aylardır cezaevinde yatıyordu... Evet, babam artık baba demeyi öğrenmiştim. Güven abim buna hâlâ alışamasa da ben bir karar almıştım.
Babam o kara günden sonra bu deliğe girmiş yillarca da çıkmayacak gibi görünüyordu. Babamin bir tarafının hep karanlık olduğunu zaten biliyordum, yalnızca bu kadar karanlığa baktığından haberim yoktu. Demir kapı açılınca gardiyan yalnızca on dakika diyerek içeriye girmemi bekledi.
"Okan... Oğlum!"
Babam ayakta beni karşılayınca yanına giderek boyunun sarıldım. Babam ne çok zayıflamaştı. Saçi sakali birbirine karışırken göbeği erime noktasına gelmişti. Bu yaşlı bedeni içeriye daha ne kadar dayanabilirdi.
"Babam haberi alır almaz geldim. Nasılsın iyi misin?"
Babam benden ayrılınca oturalım demişti. Karşılıklı oturduğumuzda buraya girdiği günden itibaren ilk defa gözlerinde parıltı görmüştüm.
"Oğlum. Can oğlum annesinin aslan parçası buradan çıkmanın yolunu buldum."
"Nasıl?" Buradan çıkma ihtimali var mıydı? "Oğlum senin yardımına ihtiyacım var. Eğer babana yardım edersen buradan çok kısa süre içinde çıkabilirim."
"Bana nasıl olduğunu söyle baba, senin için elimden ne geliyorsa yaparım."
"Bu sabah buraya Kartal'ın ağabeyi Doğan geldi. Babalarının ölümü ardında benimde parmağımım olduğunu saniyorlar. Ben yok desemde inanmadilar bütün deliller benim lehimde.... Yine de ... Yine de bana bir seçenek sundular eğer kabul edersem bir aya kalmaz bu delikten çıkacağım."
"Şartları ne baba, senden ne istediler?"
"Bombalı saldırıda küçük kız kardeşleri de vardı. O şans eseri hayatta kalmayi başarmış. Benden en küçük oğlunla kız kardeşimizi evlendirirsen seni bu delikten kurtarıriz dediler... Oğlum tek seçeneğim sensin kabul et."
"Baba... Ben bunu yapamam evlilik diyorsun ne evliliği ben zaten bir sevgilim var sende tanıştın... Güven abim... Tabi ya Güven abim evlensin."
"Bana seni öne sürdüler, kız kardeşleri yalnızca seninle evlenebilirmiş... Okan hem abini bilirsin öleceğimi bilse yine de bana yardım etmez. Tek şeçeneğim sensin..."
"Olmaz baba olmaz, ben birini severken nasıl bir başkasıyla evlenebilirim... Hem bunlar nasıl adamlar ki katil dedikleri adama kardeşlerini gelin vermek istiyorlar senin aklın alıyor mu?"
"O kazada kız kardeşlerin de kalıcı yaralar oluşmuş... Okan anlasana bir günaha karşı kefaret ödememi istiyorlar..." Ayağa kalkarak elimi enseme götürdüm. Bu nasıl bir kanundu, bu adamlar kafayı yemişler.
"Baba o Kartal da bizim bacımizi vurmadi mı? Sırf sen istedin diye Estella o adamdan şikayetçi dahi olmadı."
"Ah oğlum sana anlamadığımo kadar çok var ki günlerce anlatsam anlamazsın. Yalnızca şunu bil içerde can güvenliğim yok. Eğer bunu kabul etmezsek rahat durmayacaklar içerde geberip gideceğim."
"O kadarına da cesaret edemezler..." Ederler miydi? Babamı yeni bulmuşken kaybedebilir miydim? Okan... Evlilik yalnızca evlilik... Küçükken kızlarla oynadığın evcilik oyunu gibi...
"Kararın nedir oğlum bana yardım edecek misin?"
"Senin için yalnızca senin için baba." Demiştim. Bir tek onun iyiliği için kabul edip evlenecektim.... Sonrası kolaydı... Sonra ne yapacağıma karar verecektim önce sevgilimi ikna etmem gerekiyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP İZ 🚬 BİZE SEN KALA 5
ActionSeni affedersem Namert olayım!.. Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin. #Güven MAFYA ve AŞK SERİSİ 3... Keşke, her karşılaşma bu kadar güzel ve anlamlı olsaydı. Keşke, herkes ilk görüşte aşka inansaydı. Belki o zaman bu bütü...