Bölüm 24

6.6K 593 226
                                    

Birkaç kere daha iyiyim demiştim, iyi olmama rağmen. Bade yengem sesimden bir şeyler çıkarır gibi olsa da elimden geldiği kadar iyi olduğuma onu ikna etmeye çalışmıştım. Ne garipti, iyi değilsin ama iyiyim diyorsun kim sorarsa sorsun iyiliğin altına sığınıyorsun. Bazen ağlayacak yerin kalmıyor inadına gülümseyorsun bu ağır bir trajedi değildi de neydi?

Telefonumu kapatıp içeriye giren Okan'a bakmıştım. Bugün ailesi geleceğinden mi yoksa benimle aynı odadan kaldığından mı bilinmez fazlasıyla gerindi. Bana boş ifadesiz bakışlar atmaya devam ederken yutkunarak söze girdim.

"Bade yengemle konuştum, ilk fırsatta abimlere yemeğe gitmemiz gerekiyormuş. Doğan abim büyük olduğu için ilk ona daha sonra da Kartal abime gitmemiz gerekiyor."

"Gideriz hadi sende kalkip hazırlan bizimkiler birazdan burada olur." Okan kol saatini takarken bende çıplak ayaklarımı soğuk zemine koyarak ayaklandım. Bütün eşyalarım valizde olduğu için eğilip kucağıma alarak yatağın üstüne bırakmıştım.

"Sürekli valizden mi giyenenceksin yoksa yerleşik hayata geçmeyi düşünüyor musun?"

"Odada bor dolap var o da senin olduğu için eşyalarımı koymak istemedim." Başta sesizliğimi korumak istersen sonradan cevap vermiştim. Okan da dolaba yönelerek iki kapağını da açtı p. Benim için olsa gerek bir tarafini boşaltıp bana dönmüştü.

"Şimdilik buraya koy ben babama söyler daha büyüğünü aldırırım."

"Babana söylemeden aldıramıyor musun?" Sırf merakımdan sormuştum ama sinirlendiğini fark  ederek başımı öne eğip ellerimi kenetleyerek sıktım.

"Evet, doğru düşüyorsun babama söylemeden bir şey alamıyorum.  Neden biliyor musun? Çünkü ben hâlâ okuyorum. Henüz mezun olmadım. Bir evim ya da bir işim yok.  Doğal olarakda bir gelir kapım yok. Senin o despot abinlerin yanlış ata oynadılar..."

Başımı kaldırıp bir şey söyleyemezken Okan yanımdan geçip gitmişti. Söylediğim şey için sonradan pişman olsamdab artık çok geçti.   Kapının kapanmasıyla yanlış yaptım demiştim.  Okan Henüz yirmi iki yaşındaydı. Bense on dokuz.... Ikimiz de evlenecek yaşta değildik.

"Onundw hayatını mahvettim. Sevdiği bir kadının varlığından haberim olmasına rağmen onun hayalleriyle oynadım." Elimin tersiyle gözyaşlarımı sildim. Sırf babasına karşı kin doluyum diye bunu yapmam doğru değildi.

"Kendime gel Serçe, burada durup dövünmek yerine hazırlan." Valizimi açtığımda  uygun bir elbise alıp giymiştim. Bade yengem düğünden sonra alışverişe çıkalım derken haklıydı, bu kıyafetlerim bana ancak birkaç gün yeterdi. "Okan'a söylesem beni eski evime götürür müydü?" Yok ama götürmezdi. En iyisi Mustafa ile gitmek.

"Of, o zamanda neden gittin diye kızardı."En iyisi kahvaltıdan sonra sormak. Belki abimler arar diye telefonu avuçlarımın arasina alarak aşağıya inmiştim. Okan'i  ailesi  çoktan gelmiş salonda hep beraber oturuyorlardı.

"Hoş geldiniz..." Kemal Bey hoş bulduk gelin, diyerek öpmem için elini uzatti.  Bende sesimi çıkarmadan yanina giderek elinden öptüm.

"Hira'cım asıl sen evine hoş geldin, Kayra gidecek diye üzülsemde sen bana şifa gibi geldin" Estella'ya kısaca sarılıp yüzüne baktıktan sonra sıra Kayra'daymiş gibi bana sarılmıştı.

"Yanlış mi anladım bir yere mi gidiyorsunuz?"

'Evet, tatlım  Volkan ve ben Muğla'ya gideceğiz  hamilelik süreci boyunca da orada kalacağız."

Ben üzüldüm derken Kemal Bey ayağa kalkarak herkes masaya demişti. Okan ve abileri sorgusuz sualsiz kalkınca Estella kolumdan tutarak geçelim demişti. Bu defa Estella ve Okan'ın hemen arasına oturdum. Tam karışmda Volkan abi  olunca ister istemez gerildim. Çünkü içlerinden en çok o abimleri benziyordu. Güven biraz daha geçti. Bildiğim kadarıyla Okan ve onun arasında yalnizca iki yaş vardı.

KAYIP İZ  🚬 BİZE SEN KALA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin