Ben Seninim

7K 624 279
                                    


BURCU GÜNDEŞ - Sen Benimsin Ben Seninim


"Serçe artık şu lanet banyodan çıkar mısın?"

Okan... Tabi ya onu unuttum. Nereye koysam bunu nereye koysam bulamaz. "Bir saniye çıkıyorum." Bu test çubuğunu görmemesi lazım... Her ne olursa olsun görememesi lazım. Buldum dolaptan aldığım küçük çantaya tıkıştırarak fermuarını kapatıp yerine koydum. Okan daha fazla şüphelenmesin diye de alelacele banyonun kapısını açtım. "Sonunda..." Okan oturduğu yerden kalkınca yutkunmuştum. "Ne o neden bu kadar kızardın?" Kalbimin deli gibi atmasına alışmıştım da kızarması... Elimi yüzümü götürdüğümde gülümsemeye çalıştım.

"Yo, kızarmadım yalnızca karnım ağrıyor bu kadar yoksa bir şeyim yok."

"haline anlam vermesem de acele etmemiz gerekiyor yemeğe geç kalacağız." Başımı sallayarak eteğimin ucunu çekiştirdim. Okan da bana anlamsız bakışlar atarak yanımdan geçmiş bende elimi kalbimin üstüne götürdüm.

Öyle ki elimi karnımın üstüne koyacak kadar güçlü değildim. İlki gibi o çubuk yanlış olabilirdi. Yüzümde tebessüm oluşunca aynaya baktım. Gerçektende nar gibi kızarmışım. Bu defa bir güç elimi karnımın götürerek gülümsemiştim. Belki de bu defa gerçekten hamileydim. O aptal test belki de bu defa doğruyu söylüyordu. Eğer bir bebeğimiz olacaksa bu müjdeyi ben vermek istiyordum. Bu yüzden sabah ilk iş olarak hastaneye gidecektim. Kapı aniden açılınca korkarak elimi karnımdan çekip saçlarıma götürdüm.

"Çıkalım mı?" Çıkalım, yine iç sesim ve yine konuşmayı unutmam. Bu defa sesli şekilde çıkalım dediğimde çantamı ilime almıştım. Okan elini belime koyduğunda beraberce odadan çıkmıştım. Okan artık birbirimizi sevmemize izin verdiği için mutluyduk. Bana kalırsa aşırı mutluyduk. "Bir sorun mu var?" Hayır, derken ona bakmamıştım bakarsam anlayacak gibi hissediyordum.

"Oraya gittiğimizde kendini kasman gerekmiyor kendini rahatsız hissederken elimi tutup sık ben o zaman bir bahane uydurur kalkarız."

"Sen yanımdayken sıkılacağımı pek sanmıyorum." En azından son günlerde hiç sıkılmıyordum. Okan ile evden çıkıp arkadaşının evine gelmemiz çok uzun süremese de bana yıllar gibi gelmiş oturduğum yerde terleyip durmuştum. Bu hava da terlemem normal miydi? Birkaç gündür kendimi iyi hissetmemem hamile olduğumu gösterir miydi?

"İyi olduğuna emin misin Hira, nedense bana hiç iyi görünmüyorsun?" Söylemi miyim? Söylersem direkt doktora gideriz bir gece bile olsa bu heyecanı yaşamak istiyorum. "İyiyim Okan biraz hızlı geldin bu yüzden sarsıldım." Okan uzanıp yanağıma öpücük bıraktığında neşem yerime gelmişti.

"İyi ol, güzel bir gece geçireceğiz." Sevilmek güzel şeydi. Buna en güzel şahidim gülümsememdi. Kocama gülen gözlerle baktığımda inelim demiş arabadan indiğimizdeyse tutmam için elini bana uzatmıştı. Uzattığı elini sımsıkıca tuttuğumda kuşlar kadar özgürdüm.

Biz el ele kapıya geldiğimizde kapı çalınmadan açılmıştı. Hizmetli içeriye aldığında uzun boylu gençten bir adam bizi karşılamıştım. Ona elimi uzatmak yerine Okan'dan bir adım geri de durarak yalnızca başımı salmıştım. Nedensizce erkeklerle tokalaşmaktan haz etmiyordum Tanımadığım erkeklerin çıplak ellerini avucumun içinde hissetmek istemiyordum.

Ev sahibi oturmamız için yer gösterdiğinde Okan'a erken mi geldik diye sormuştum. Arkadaşları daha kalabalıktı bu defa yalnızca karşımızda bir kişiyi görmek beni şaşırtmıştı. "Bu gece fazla kalabalık olmayacağız yalnızca birkaç kişi..." dediğinde sevinmiştim. Okan'ın söylediği gibi birkaç kişi daha geldiğinde hep beraber yemeye geçmiştik. Bilmiyorum neden bu defa daha samimi gelmişlerdi Hatta içlerinden birisi telefon numaramı almış arayacağını söylemişti. Kızın bana başta soğuk davranıp sonradan telefon numaramı istemesi tuhafıma gitse de Okan'ın arkadaşı olduğu için verirken tereddüt etmemiştim.

KAYIP İZ  🚬 BİZE SEN KALA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin