Abi! Volkan abim yürüyor muydu? Ayakta durabildiğine gore göre yürüyor olmalıydı, abimin gözleri dehşetle açılırken bende hayretle elimle ağzımı kapattım. Volkan abim elindeki fotoğrafı fırlattığında Kayra abimin koluna girerek sakin ol demişti.
"Vay be sevgili ağabeyimiz yürüyormuş. Demek ki neymiş ihtiyar şu hayatta yalnızca sen bir şeyler gizlemiyormuşsun."
"Ne diyorsun lan sen? Sen kimsin babamla bu ses tonuyla konuşabiliyorsun..."Babam şokla yürüyen oğluna bakarken bende öne atılarak tıpkı Okan gibi Güven'in kolundan tuttum.
"Sen az önce bağırırken bağrınıyordun sana hakta bize..."
Babam ikisinin arasına girerek kesin sesinizi dedi. "Kayra bana oğlumun yalnızca küçük adımlar atabildiğini söyledin. Ben seni bunun için mi tuttum."
"Kayra'nın suçu yok baba, lafta ben size sürpriz yapacaktim ama asıl bana sürpriz oldu."
"Herkes otursun! Herkes otursun dedim konuşacağız." Güven kolundaki elime kötü bir bakış atınca irkilerek elimi üstünden çekip yerime oturdum. Herkes ikişerli gruplara ayrılıp oturduğunda en son babam oturmuştu. Salonda gerilip hat safhada olduğu Volkan abime sarılamiyordum bile.
Babam en baştan her şeyi anlattıkta sorna bor noktaya gelince Kayra ile beni kahve yapmak için mutfağa gönderdi. Bunu yalnızca önemli bir şeyler konuşacağı zamanlarda yapıp beni başından gönderdi.
Kayra ile mutfağa geçerken babam silahlı saldırıdan bahsetmeye başlamıştı. Kayra henüz hiçbir şeyin farkında olmasa da abimlrden çok ben karanlık bilgilere sahiptimm. Mesela on sekizine girdiğimde mafyanin oğlu diye tabir edilen bir adamla evlendirilecektim.
Henüz o sekizime bir hafta olsa da ben şimdiden yeni yaşıma girmeye korkuyordum. Kayra kahveleri yaparken bana diğer abimler konusunda sorulsr soruyor bende cevap veriyordum. Keşke bir annem yahut ablam olsaydı, onlara içimdeki duygularımı anlatır bir nebze de olsa rahatlardım.
"Estalla artık üç ağabeyin bir de Kemal Bey gibi bir baban var, Allah sana sabır versin." Amin demiştim, başka ne diyebilirdim ki... "Tatlım kahveleri sen dağıtmalısın Volkan köpürürken bir de ben kahve dağıtırsam delirebilir." Tişörtünü bakarak tamam demiştim.
Kahveleri alıp salona girdiğimizde ortamda ani bir sessizlik hakim oldu. Onlara yaklaşmak yüksek gerilimli trafoya yaklaşmak gibiydi. Kahveyi ilk babama verdikten sonra aklımca yaş sıralamasına göre dağıtmıştım.
"Estalla ben Volkan ağabeyinin odasını hazırlanmıştım, sen Şükran Hanıma söyle misafir odasını Kayra için hazırlasın. Kayra bir süre misafirimiz olarak bu evde kalacak." Kayra abime baktığında abim başıyla onaylamıştı. "Estella kime diyorum. "
"Hemen gidiyorum." Oturduğum yerden kalkarak mutfağa geçtim. Babam onlara ne söylemişti ki esip gürleyen adamlar bir anda muma dönmüştü. Babam çalışanlara akşam için izin verdiği için Şükran abla müştemilattaydı. Hemen Şükran ablayı arayarak gelmesini istemiştim.
Şükran ablaya kısaca bilgi vererek Volkan abime en yakın misafir odasını hazırlamasinı söylemiştim. Icerde olanları çok merak ettiğim için hemen salona girdim. Babam beni görünce söyle yemekleri servis etsinler demişti. Bende iyice evin ayakçısı olmuştum.
Oflasam da biliyordum ki Okan bana her şeyi bütün ayrıntısıyla anlatırdı. Yemekler servis edilmeye başlanınca gönül rahatlığı ile babamın yanina oturdum ama bu defa babam herkes masaya dediğinde herkes ayaklanmıştı. Kendimi şuan evin en küçük en ufak tefek kızı gibi görüyordum. Evet, öyleydimde bu acı başkaydı.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
KAYIP İZ 🚬 BİZE SEN KALA 5
ActionSeni affedersem Namert olayım!.. Bana şiir yaz diyorsun hoş güzel de, peki sen kaç harf edersin. #Güven MAFYA ve AŞK SERİSİ 3... Keşke, her karşılaşma bu kadar güzel ve anlamlı olsaydı. Keşke, herkes ilk görüşte aşka inansaydı. Belki o zaman bu bütü...