Kalbin gücü

7.4K 624 173
                                    

"Herkes hazırsa derse başlıyoruz..."

Abimlerin hocası gerçekten iyiydi. Bi Volkan abim kadar uzun olmasa da adamın  yer yeri kastan ibaretti. Babama bakarak bende eğitim alamak istiyorum, demiştim. Cevabim ise kaş catilmak olmuştu.  Ne yani canım bende dövüş sporlarına merak saramaz mıydım?

"Adem baştan uyarıyorum  büyük oğlumun  ayakları henüz yeni iyileşti. Aylarında  zarar  verme onun etleri senin kemikleri benim."

"Kuşkunuz olmasın  Kemal Bey..." Adem hocadan onay alan babam giderken peşine takıldım. Babamin önünü kesip neden böyle  bir şeye  giriştiğini sordum.

"Volkan fiziken güçlü görünsede bedeni hâlâ  zayıf, Okan ve Güven de hala toy iki delikanlı... Kızım bazen öyle bir durumla karşılaşıyoruz ki silah tek başına yeterli olmuyor. Kendilerini savunmak için  bu eğitimler şart."

"Iyi ama bunca yıl spor salonuna gitmişler bu onlar için yeterli bir kavram değil."

"Peki, sana bir soru kızım seni iyi koşan bir adamın yoksa dövüş sporları bilen bir adamın mı korumasını istersin." Tabi ki de iyi dövüş yapan birinin  "Benim korunmaya ihtiyacım olacak mı?"

"Hayır, sen  yakinda gelin olup gideceksin Kartal seni bütün kötülüklerden koruyacaktır. Abinler kendilerini ve ilerdeki  eşlerini hatta çocuklarını korumak  için  dövüş sporlarını öğrencekler..."

Anladım,  dediğimde  babam  beni arkasinda bırakıp gitmişti.  Başımı çevirip  spor odasina  baktığımda  hevesim kalmadı. Bir gün Güven de evlenecek  ve karısıni koruyup kollayacaktı. Canim yanınca hevesim kaçmıştı. Oradan uzaklaşarak  dışarıya  çıktım. Temiz  hava almak  için  arkaya doğru yürüdüm. Arka tarafa havuzun başına  gelince  gölge bir yere oturarak nefes almaya çalıştım.

Belki  çimenler iyi gelir  diye bu defa da terliklerimi çıkartarak  ayaklarımi çimenin üstüne koymuştum. Burada uzun süre oturup müzik dinledim. Geleceğimde yalnızca acı ve keder vardı.  Kartal'ı sevip sevmeyeceğimden dahi emin değilim.

"Abi bak Estella da burada... " Okan'in sesiyle başımı çevirdim. Güven ve Okan bana doğru gelirken ikisi de kendini havuza attı. Bana doğru yüzüklerinde gözlerimi  Güven'den alamamıştım

"Şirinem neden yanımızdan  kayboldun. Oysa ki sana üstün güçlerimi gösterecektim."

"Tabi tabi kesin öyledir... Estella hadi gel sana yüzme öğretelim."

"Nasıl? Dur bir saniye  küçük kız kardeşimiz yüzme bilmiyor mu?" Ona cevap vereceğim sırada  Volkan abim odasinin bakonuna çıkıp bana seslendi. Bana eve gitmemi söylediğinde  Okan göz  kirparak  "Sen hiç merak etme yüzme işi bende." demişti. Onlara bir şey söylemeden terliklerimi giyerek oradan uzaklaştım. Eve girdiğimde  beni gören Kayra sonunda demişti.

"Bende sana bakıyordum tam arayacaktım ki sen geldin."

"Dışarda biraz hava aldım, bir şey mi oldu?"

"Evet,  Volkan bizi dışarıya  çıkaracak hadi  hazirlan." Kim kim gideceğiz dedigimde yalnızca  üçümüz demişti. "Güven ve Okan da gelseler olmaz mi?" Onlarinda gelmesini istiyordum.

"Hayır,  tatlım onların bir dersi daha var. Volkan çok iyi silah kulandıgi için  derse girmeyecek." Iyi madem diyerek  hazırlanmak için odama çıktım. Dışarıya  hep  tek başıma  çıktığım için  bu iyi gelecekti.

Hazırlanıp aynada kendime baktığımda  evlenmek için  büyüyüp büyümediğimi düşündüm. Henüz  evliliğin  getirilerini bilmediğim  için  bir yandan beni ürkütüyordu. Kayra  kapımı  çalıp  hazır  mısın diye sorduğunda  evet, demiştim. Biz aşağıya  inerken Okan ve Güven'i gördüm. Islak vaziyette içeriye girdiklerinde Okan nereye, diye sordu.

KAYIP İZ  🚬 BİZE SEN KALA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin