Yeni Hayat

29.5K 865 170
                                    

MAKUS TALİHİM 

BÖLÜM 1

"Bana oğullarımı getir Selçuk bana hemen oğullarımı getir..."

Onca yıllık çabam sona ermişti. Yıllardır evlatlarıma hasret yaşamam bir hiç uğruna olmuş olamazdı. "Sana dünyayı zindan edeceğim Kozanoğlu. Sen kızımla evlenme. İnşallah evlenmesin. Önce o köpeğin Reşat'ı gözlerinin önünde parçalara ayıracağım sonra o evine aldığını kadını gebertecek seni de canlı canlı yerin bin kat altına gömeceğim." Öfkemden titrerken koltuğuma oturup yumruk yaptığım ellerimi biraz daha sıktım.

"Metin haklıydı. Kozanoğularının soyu kurumadan bize gün yüzü yoktu. Lanet olsun. Keşke babasıyla birlikte onu da gebertseydik. Bacısı gibi parçalara ayrılsaydı da şuan oğullarımla sınanmasaydım."

Kapı çalınca gel dedim. Selçuk el pençe içeriye girdiğinde gözümle kapıyı kapatmasını istedim. " Kemal Bey telefonda söylediklerinizi doğru mu işittim?" Sinirle yerimden kalkarak ellerimi masaya vurdum.

"O it oğlu Kartal, nasıl başardıysa oğullarımı öğrenmiş Selçuk, hemen bana Güven ve Okan'ı getir."

"Kemal Bey oğullarınız değil sizi bir aileye sahip olduklarını dahi bilmiyor. Elbette beni tanıyorlar fakat onlara burs veren hayırsever olarak... ben şimdi onları size getirirsem büyük bir travma yaşayacaklardır..." Haklıydı. Lanet olsun ki haklıydı O it bende akıl fikir bırakmamıştı. Yerime oturarak sakin kafayla düşünmeye çalıştım.

"Kararım kesin Selçuk, sen ikisini buraya iş bahanesiyle getir. Mutlaka böyle bir fırsatı kaçırmak istemeyeceklerdir. Bende o sırada Estella'yı arar buraya gelmesini söylerim. Belki bacılarını görürlerse sakinleşirler..."

"Peki ya Volkan Bey, ona da bütün gerçekleri anlatacak mısınız?" Volkan... İki oğlumu da yurda vermeye onun talihsiz kazasından sonra karar vermiştim. Volkan henüz dokuz yaşındayken arabaya kaçırıp çok uzaklaşamadan kötü bir kaza geçirmiş sonundaysa sakat kalmıştı. Onca çabam zenginliğim onu tekrar yürütmeye yetmemişti

"Volkan şimdilik kalsın. Önceliğim Okan ve Güven sen onları bana getir gerisini ben halledeceğim..."

Selçuk gittikten birkaç dakika sonra güvenlik şefi gelmişti. Onu kapıda görür görmez ne yaptınız diye sordum. Kartal'ın evinden ayrıldıktan birkaç saniye sonra silah sesleri duysam da sonucu merak ediyorum.

"Kemal Bey söylediğiniz gibi siz çıktıktan hemen sonra villayı yaylım ateşine verdik. Maddi hasar epey ağır oldu fakat karşı taraf anında karşılık verdiği için adamlarımızdan biri hafif şekilde yaralandı."

"İyi iş çıkardınız Kadir... Yalnız asıl macera bundan sonra başlıyor. Adamları üç katına çıkartıp her an taarruz da olan karşı taraf durmayacaktır."

***

"Efendim Babacığım..."

"Güzel kızım hemen şirkete gelir misin, seninle konuşmam gereken çok önemli bir konu var..."

KAYIP İZ  🚬 BİZE SEN KALA 5Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin