Logan ležal na matraci v ich malom bytíku a snažil sa upokojiť. Z tela nevyšiel už rok a pokiaľ sa mu to dnes nepodarí, Sara ich prezradí lovcom. Jej odkaz pochopil. Ako jej však mohol povedať, že keď sa zotavil zo všetkých zranení, tak veľmi sa začal báť o vlastné telo, že ho nevedel opustiť?
Hodinu márne bojoval proti tlčúcemu srdcu. Bilo ako šialené. Až po ďalšej pol hodine konečne pocítil známu nevoľnosť a jeho duch vyskočil z tela. Hneď sa k nemu otočil. Všetko je v poriadku. nikto mu neublíži. Gary s Kaylou to nedovolia.
Neochotne sa premiestnil na strechu, kde už Sara nervózne prešľapovala z nohy na nohu. „Meškáš," povedala namiesto pozdravu. Nevšimla si jeho neistotu a váhavú chôdzu.
„Prepáč." Nemal potrebu jej vysvetľovať svoju nepochopiteľnú traumu. „Čo si chcela?" vyprskol. Naozaj sa necítil práve najlepšie. Už aby ju mal z krku.
Zahryzla si do pery. „Odpovede. Veľa odpovedí."
„Prečo sa neporozprávaš s Lily?"
„Pretože nie je práve ústretová. Ale ty mi povieš, čo chcem vedieť, však?" Podišla k nemu bližšie.
Malé otravné čosi. Musel skloniť hlavu, aby na ňu videl. Nevedel, vážne si ju nevedel predstaviť ako lovkyňu. Možno ako veľkonočného zajačika s košíčkom a roztomilými uškami, to áno, ale s dýkami v bojovom? Nie. „A čo by si chcela vedieť?"
„Napríklad akú hrozbu predstavujú Dozorcovia pre lovcov? Kto ich vedie? Vedia o vašej práci anjeli?"
Zložitejšie otázky mu dať ani nemohla. Tušil, kam tým mieri. Chce poznať ich silu, ich spôsob boja a počty. Aby vedela, ako ich poraziť. „Dozorcovia sú silní. Sú trénovaní, aby zvládali extrémne situácie. Nemajú tradičný výcvik lovcov. Nevedie nás nikto, každá skupina je zodpovedná sama za seba. Pokiaľ zlyháme, je to naša chyba. Nikto nás nepodporí. A áno, vyššie mocnosti o našej práci vedia. Inak by nás už dávno zastavili."
„Koľko je skupín?"
Nebezpečne na ňu pozrel. „To ti nepoviem. Nezradím Dozorcov, možno nie sme takí prepojení ako vy lovci, no dôverujeme si."
„Ale nepomáhate si," snažila sa ho popliesť. „Nikto vám neprišiel na pomoc, keď ste boli napadnutí. Nikto sa nestaral, či žijete."
Tentoraz aj on urobil krok vpred, nahnevaný na jej necitlivé slová. „Starali sme sa o seba navzájom. Lily bola zavretá v ústave, no len čo sa dostala von, urobila všetko čo mohla, aby nás našla. Gary s Kaylou sa o mňa starali ako skutoční rodičia, kým som sa nezotavil. A Maddox prešiel pol sveta, aby nás našiel-"
„Maddox?" zarazila sa pri cudzom mene. „Tak vás je viac?"
Zahryzol si do jazyka. Potvora jedna, je vážne dobrá. „Maddox nás všetkých trénoval," vysvetlil nechcene.
„Je váš vodca?"
„Tak nejako. V skupine sme si rovní, no každý z nás prešiel jeho výcvikom. On nás našiel a dal nám na výber. K ničomu nás nenútil, aby si vedela. Vybrali sme si dobrovoľne."
Sara nemohla prepočuť úctu a obdiv v jeho slovách. Nech je tento Maddox ktokoľvek, musí byť výnimočný. „A on sa ako stal Dozorcom? Ako vlastne všetko začalo?"
Logan nechcel prezradiť ich podozrenie ohľadom Maddoxa, hlavne ak si Lily ešte všetko neuvedomila. „Prišiel do Austrálie z Európy, aby vytvoril skupinu Dozorcov pre celý kontinent. Ako prvého našiel Garyho, potom mňa a nakoniec Lily. Jej výcvik bol ukončený len nedávno."
YOU ARE READING
Pod líniou svetov
FantasyLily dobre vedela, čo jej za zradu celého astrálneho sveta hrozí. Prišla o moc, priateľov, domov a takmer aj o život. Niekto ich odhalil. Niekto, to teraz obrátil svoju pozornosť na tých, pred ktorými musí zostať ukrytá... Zatratené bytosti tohto s...