67

711 54 31
                                    

O rok neskôr...

Lily priniesla koláčik malému indickému dievčatku a pomohla jej vysadnúť na vysokú stoličku. Láskyplne jej pohladila vlásky. Tá malá mala príšerné detstvo a Kayla ju priviedla do Maddoxovho "háremu" v poslednej chvíli. Konečne sa však odvážila vyjsť z izby a prehovoriť pár slov. Staršie ženy sa jej hneď ujali.

Spoza záplavy luxusných závesov vyšiel Maddox, zozadu ju objal a pobozkal na krk. „Odkedy som ťa sem zobral, musím prosiť o tvoju pozornosť," sťažoval sa napoly pobavene.

Otočila sa k nemu. „Och, to som nikdy nechcela. Ty budeš mať vždy moju plnú pozornosť."

Niekoľko dievčatiek sa pri nich zachichotalo. Maddox na ne žmurkol a premiestnil seba aj Lily do prázdnej miestnosti s nadrozmernou posteľou. „Pripravená?"

„Neviem sa dočkať." Nadšene skočila pod prikrývky a vystúpila z tela. V takejto forme sa premiestnili do Pevnosti, kde ich už čakali Eleri s Rickom a Abdulom.

„Sme tu skoro?"

„Ostatní sú na ceste," povedala Eleri. Už pár mesiacov s Rickom študujú na vysokej a vyzerajú akosi dospelejšie. Držali sa za ruky. Ich dokonalé vedomosti zo starovekého Egypta nakoniec nájdu svoje uplatnenie. Z oboch budú vynikajúci historici a možno archeológovia.

Ako ďalší dorazili Fran s Olivierom. Fran sa po dlhom presviedčaní tiež rozhodla skúsiť vysokú, zatiaľ čo Oliviero na nej pracuje ako profesor. Fran dlho nevedela, kam sa jej život bude uberať, ale nakoniec sa rozhodla zužitkovať pevné väzby na astrál a chce sa stať trénerkou nových lovcov.

Maia s Nigelom sa primiestnili krátko po nich. Kým Maia si zvolila medzinárodné vzťahy v nádeji, že pomôže aj fyzickému svetu, Nigel začal pracovať pre Abdula a staral sa o jeho ekonomické záujmy, aby mali všetky nadprirodzené bytosti dosť prostriedkov. A keďže to mohol robiť odkiaľkoľvek, s Maiou trávil väčšinu času.

V záblesku bieleho svetla sa pri nich zjavili Harmony a Nataniel, teraz už oficiálni "veľvyslanci" vyšších sfér na Zemi. Vďaka nim sa omnoho zlepšila komunikácia medzi mnohými bytosťami, ktoré by sa inak ani len nestretli.

Poslední dorazili Sara s Loganom, Garym a Kaylou. Sara si prešla asi najdlhším rokom jej života. Po mnohých týždňoch zoznámila svoju adoptívnu rodinu s tou biologickou, čo dopadlo najlepšie ako mohlo. Jej skutoční rodičia trvali na tom, aby sa presťahovali z toho malého bytu k nim a tak nikto nebude trpieť tým, že je oddelený od Sary. Jej brat s manželkou sa dlho zdráhali, ale Stefan s Elsou boli neoblomní a nakoniec dosiahli svoje. Jedného dňa im totiž zbalili veci a jednoducho ich presťahovali do ich nového domu v Angers.

Lena s Adamom konečne nemali ekonomické problémy a o pár mesiacov sa im narodí vytúžený potomok. Sarini rodičia si ich tak trochu adoptovali ako ich nové deti a tešili sa na to malé ako starí rodičia.

Gary, Logan a Kayla sa presťahovali k Abdulovi. Logan má navyše jednu izbu zariadenú aj u Sary doma, takže nemusí byť svedkom snaženia Garyho a Kayly o dieťatko. Nechcel ani pomyslieť, čo za zvláštnu bytosť to bude.

Nakoniec ich svojou prítomnosťou prekvapili Niles s Chrisom, Abdulovi najväčší investori a majitelia siete centier pre pomoc drogovo závislým ľuďom.

„Ale čo, vraciate sa na toto miesto?" prekvapila sa Lily.

Obaja sa trochu triasli pri pohľade na ponuré steny. „Chceli sme byť svedkami toho zázraku," vysvetlil Chris.

„Tak vitajte." Sara ich pre upokojenie objala. „Poďme na to." V čele veľkej skupiny prešla do stredu prízemia. Všade okolo nich sa uväznení bohovia tisli na mreže.

Sara privrela oči. Strávila rok meditáciami a tréningom s Maddoxom. Všetka jej snaha vyvrcholí dnes. Cítila, ako ňou prúdi energia tohto miesta a mieša sa so silou jej predkov. Zdvihla ruky na hlavu. Nič nehovorila, ani sa nepohla. Len dovolila sile prúdiť, pretvárať toto miesto, vytvoriť prechod na krajšie miesto.

Dlhé minúty sa nič nedialo. Potom zúčastnených ožiarilo biele svetlo a pohltilo ich. Museli si prikryť oči a keď ich otvorili, už neboli v Pevnosti.

Stáli na kvetnatej lúke obklopenej horami a malými domčekmi podobnými horským chatám. V diaľke štebotali vtáky a kdesi zurčal potok. Vo vzduchu sa vznášala vôňa kvetov.

Neveriacky sa obzerali, zatiaľ čo Sara sa triumfálne usmievala. „Všetci, ktorí zatúžia pohnúť sa ďalej, budú premiestnení sem. Podľa pravidla – ak chceš zmeniť svoje okolie, zmeň najprv sám seba." Takto samotné Univerzum umožní vznik možného dobra. Tí, ktorí budú stále veriť vo svoju nadvládu a zotročenie ľudstva toto miesto nikdy neuvidia. Ostatní sa tu naučia základným hodnotám. V pokoji a s hromadou času.

Prví obyvatelia sa už začali zjavovať okolo nich a neveriacky sa obzerali na tú nádheru. Sara cítila, že si ju vážia viac než ľudia celý ich svet. Nepochybovala, že využijú túto šancu.

Maddox chytil Lily za ruku a plný úľavy sa nadýchol. Chápavo ho objala. Vedela, koľko to preňho znamená. Pre všetkých jeho druhu. Toto je nový začiatok, aký tu za celú existenciu ľudstva nebol.

Odrazu sa na opačnej strane lúky zjavili strážcovia spred brány a zložili si čierne plášte. Odhalili jagavé biele oblečenie a anjelské tváre. Anjeli osobne. Usmiali sa na nich výrazmi plnými absolútneho dobra a zmizli v záblesku svetla.

Lily sa usmiala tiež. „Vždy na nás budú dozerať, však?"

Sara pozorovala miesto, kde stáli. „Nielen na nás. Je to dobrý pocit vedieť, že sú tu. Či ich už vidíme alebo nie."

Harmony sa tajomne usmiala. „Dobro nemusíte vidieť, aby ste vedeli, že tu je." A pozrela kamsi za ich plecia, akoby presne vedela, o čom hovorí.





Poznámka na záver:

Uf, sme na konci  trilógie :-) Príbeh sa uzavrel a hoci naši hrdinovia určite budú v budúcnosti čeliť mnohým výzvam, nateraz im doprajme trochu pokoja. 

Ako už bolo spomenuté pred niekoľkými kapitolami, moja tvorba nekončí. Keďže však Wattpad má prísne pravidlá ohľadom grafických scén a násilia (čo je pochopiteľné), viac než polovica mojich poviedok je na blogu www.skrytatemnota.blogspot.com, ktorého odkaz nájdete v popise môjho profilu. Samozrejme, neplánujem tu skončiť a nový príbeh je na ceste, len ešte chce trochu úprav a, nuž, záver :D

Takže všetci, čo ste sa dostali až sem, ďakujem že ste si prečítali moje šialené výmysly, ďakujem za každý jeden hlas, ktorý ste tejto poviedke dali a za každý komentár, ktorý ste napísali :-) Dúfam, že sa za posledné týždne nikto doma nezbláznil a že sa všetci čoskoro v plnom zdraví vrátime do starých koľají.

Alexa


Pod líniou svetovWhere stories live. Discover now