Sara odpadávala bolesťou. Dýku si z ramena nevybrala, aby sa z neho nepustilo ešte viac krvi. Najradšej by umrela. Nemá cenu bojovať proti takej presile.
„Sara, mám ťa!" Objali ju mocné ruky. Logan. „Vydrž, dostanem ťa odtiaľto." Dvoma mečmi si kliesnil cestu cez vytvorené bábky. Ľudia už boli dávno mimo hru, len týchto pribúdalo. „Gary, Kayla! Je ranená!" kričal. Len čo to bolo možné, vzal ju do náručia a bohyňa s démonom ho kryli. Čím ďalej od jamy boli, tým viac ochrancov sa k nim pridalo. Nakoniec okolo nich vytvorili Dozorcovia nepreniknuteľnú stenu. Položil Saru na trávu a ona zavzlykala bolesťou. „Som pri tebe, maličká," šepkal. „Vydrž. Všetko sa napraví."
Ešte aj ona vedela, aká je to lož. „Lily... on ju... zabije."
Oči sa mu naplnili slzami. Lily pre Saru obetovala vlastný život. Ona, ktorá sa navždy chcela vyhnúť týmto bojom. „Ale teba ešte môžeme zachrániť." Opatrne jej vytiahol dýku a pritlačil jej na ranu svoje tričko. Otriasala sa plačom a bolesťou.
Maddoxovi nepriatelia zlomili ruky a prebodli ho. Chvíľu trvalo, kým bol zase schopný boja a teraz si to mieril priamo k jame, kde stále prebiehal najhorší boj. Lovci si podávali vytvorených otrokov, Dozorcovia chránili Saru a ostatné bytosti sa dostali takmer k jame. Tú stále bránilo priveľa bezduchých. Bez milosti ich odstraňoval z cesty, strach o Lily mu zatemnil rozum.
Uvidel ju prehnutú v páse, zatiaľ čo sa tá nesmrteľná ryba vyhupla z jamy. Lily nemala inú možnosť, len brániť sa a veľmi jej to nešlo. Okolo nich striekala jej krv a často kričala pri zásahu. Vedel, čo to znamená – melie z posledného.
Vykašľal sa na stratu sily a premiestnil sa k nej. Potácal sa na vlastných nohách a skočil priamo doprostred kruhu nepriateľov. Musel sa brániť a nedokázal sa dostať k Lily.
Toto nemá cenu, uvedomil si. „Bohovia, potrebujeme pomoc! Je čas splatiť dlh tomuto svetu!"
Lily začula jeho slová a na sekundu sa zastavila. Všade okolo nich sa zjavovali oslobodené egregory z celého sveta v čiernom oblečení a plnej zbroji. To už bola iná reč. Prebíjali sa davom ako nôž maslom. Niekoľkí sa rozbehli k Dozorcom, aby pomohli Sare, iní odtiahli zranených. Zvyšní využívali všetky svoje schopnosti, aby sa zbavili nebezpečných zabijakov.
Rybí boh si uvedomil, že nemá čas a o to silnejšie zaútočil na Lily. Ustupovala, nedokázala použiť poranenú ruku a potkýnala sa o vlastné nohy.
„Prehral som len bitku, nie vojnu, Dozorkyňa." Zhrabol spadnutú dýku zo zeme a poškriabal jej aj druhú ruku. Jej obrana padla.
Egregora ju dotiahla až k okraju s úmyslom vhodiť ju dnu. Lily sa v poslednej chvíli zachytila lemu jeho róby. Ako ju postrčil, padal s ňou. Lily sa ho držala ako záchranného lana a spolu s ňou padol do najnižšej reality, v ktorej nič živé existovať nemôže.
Posledné, čo Lily počula, bol Maddoxov výkrik hrôzy, keď uvidel, že ju navždy stratil...
„Nieeeee!" Maddox klesol na kolená, keď telá vytvorených otrokov pred ním padli na zem a zmizli, len čo bol ich stvoriteľ porazený. „Lily! Lily nie!"
Dobehol k nemu Chris a zabránil mu rozbehnúť sa k jame. „Nepomôžeš jej, Maddox!" reval mu do ucha.
Napriek tomu sa snažil skočiť dnu tiež. Takéto silné emócie ešte nezažil a teraz mal pocit, že ho zabijú. „Je preč! Ona je preč!"
YOU ARE READING
Pod líniou svetov
FantasyLily dobre vedela, čo jej za zradu celého astrálneho sveta hrozí. Prišla o moc, priateľov, domov a takmer aj o život. Niekto ich odhalil. Niekto, to teraz obrátil svoju pozornosť na tých, pred ktorými musí zostať ukrytá... Zatratené bytosti tohto s...