Lily sa už tretí raz ocitla pritlačená Maddoxom o stenu, aby ju Eleri nevidela. Bolo to vážne otravné. Už hodinu sa snažili nejako priblížiť k Reiherovcom a nedarilo sa im. Manželia boli v centre pozornosti. Sara s Loganom sa neozývali, pretože boli zavretí v sklade, pokiaľ vedela. Gary ani Kayla nehlásili nič podozrivé.
„Sakra Lily, cítim tvoje rebrá," sťažoval sa Maddox. „Kde máš svalovú hmotu?"
Nafučane naňho zazrela. „Skús sa na mňa tlačiť menej a bude po probléme," štekla. „Ja sa tiež nesťažujem, keď cítim, čo nechcem."
V momente bol medzi nimi polmetrový priestor.
„Mám toho dosť," rozhodla sa Lily. „Skúsime to inak." Odtiahla Maddoxa na toalety, skontrolovala, či v kabínkach nik nie je a zamkla. „Logan?"
Po chvíli sa jej v uchu ozvalo váhavé „Áno?"
„Potrebujem od teba láskavosť. O päť minút zájdi za Reiherovcami a vymysli si dôvod, prečo by sa mali vrátiť k svojej izbe. Čokoľvek."
„Len tak si k nim mám pritancovať? Zbláznila si sa?"
„Urob to. A buď seriózny." Oprela sa o dvere. „Ak nepríde Mohamed k hore, príde hora k Mohamedovi," povedala Maddoxovi.
Na dvere ktosi zaklopal. Obaja stŕpli. „Je tam niekto?" povedala nejaká žena po francúzsky. Za ňou počuli mrmlanie.
„Už ideme," odsekla im Lily. Obrátila pozornosť na Maddoxa. „Vieš, ktorá je ich izba?"
Prikývol.
„Tam ich vypočujeme. Na izby snáď ochranka nechodí."
„A čo kamery?"
S tým nerátala. „Nevravel si, že ich máme napichnuté? Povedz Garymu, aby prehral záznam spred hodiny."
„Nájdite si na to izbu, toaleta je verejná," sťažovala sa žena za dverami.
„Máme to v pláne, len čo sklapnete!" odkričala jej bez rozpakov.
„A ak utečú?"
„Nesmú. Je to jediná možnosť. Nejako ich dostaneme do izby a vypočujeme." Priložila ucho na dvere. Muselo za nimi byť viac osôb. Siahla do podprsenky a vytiahla odtiaľ miniatúrny lesk na pery. Hodila ho Maddoxovi. „Vieš, čo s tým máš robiť." Uštipla sa do líc, aby do nich nahnala trochu farby.
Nadvihol obočie takmer k stropu. „Pripadám ti ako slečinka?"
Lily zagúľala očami. „Hádaj čo si myslia, že tu robíme? Radšej nech v tom ostanú. Nechcem nikomu vysvetľovať naše skutočné pohnútky. Všade je ochranka." Trochu si rozstrapatila vlasy. „Keď vyjdeme, hneď si to zotrieš."
„Moja zlatá," hodil jej lesk naspäť. „Máš červený rúž a lesk je ružový. Ak chceš dbať na detaily, všímaj si ich."
„Ja tu však červený rúž nemám," rozhodila rukami.
Za toto pôjdem do pekla. „Ale máš." Pritisol ju k sebe, zaklonil a pobozkal, čím utlmil jej šokovaný výkrik. V Lilyinom žalúdku sa diali zvláštne veci a celé jej telo sa uvoľnilo. Pocítila chuť ovocia a vôňu kolínskej. Jej aura sa jasne rozžiarila. Zaborila ruky do jeho vlasov a na malú chvíľu ho nechcela pustiť. Bojovali spolu rovnako ako vždy, ibaže oveľa, oveľa príjemnejším spôsobom.
Po dlhšej chvíli sa Maddox zadýchane odtiahol a sklopil oči, aby Lily nevidela červené dúhovky. Musel rýchlo nabrať kontrolu, inak sa stane niečo vážne, vážne zlé.
YOU ARE READING
Pod líniou svetov
FantasyLily dobre vedela, čo jej za zradu celého astrálneho sveta hrozí. Prišla o moc, priateľov, domov a takmer aj o život. Niekto ich odhalil. Niekto, to teraz obrátil svoju pozornosť na tých, pred ktorými musí zostať ukrytá... Zatratené bytosti tohto s...