29

347 36 1
                                    

Logan sa rozhodol odprevadiť Saru do školy. Celú noc strávili v Pevnosti a ona prešla zmenou, akou Dozorcovia za celé roky. Potešilo ho, že je schopná pozerať sa na bohov aj z iného uhla. Aj keď jej nepovedal o Osloboditeľovi, vedel, že bude na jeho strane keď dôjde k boju.

„Takže tých mužov, čo ma napadli, stvoril nejaký boh?"

Logan skrúšene prikývol. „Veľmi mocný boh."

„Bude možné ho poraziť?"

„Nie som si istý. Najprv musíme zistiť, s kým máme tú česť a koľko moci už získal."

„Neznieš nadšene."

„Ani nie som. Má informácie, ktoré sme my získavali celé roky. Bojím sa, že nás predbehne."

„Predbehne v čom?"

„To je jedno. Buď opatrná a stráž si auru. Prídem po teba, keď skončíš."

Pobavene sa naňho usmiala. „Prídeš po mňa? Nemám šesť rokov, Logan, viem sa o seba postarať."

„Ja viem." Uhol pohľadom. „Ale budem sa cítiť lepšie, ak ťa odprevadím. Aj tak žiješ v nebezpečnej štvrti."

Vyvrátila oči a radšej nič nepovedala. Prečo majú všetci okolo nej potrebu chrániť ju? „Tak kedy mi povieš, ako môžme bohom pomôcť?"

„Čoskoro," sľúbil jej. „Práve sme dostali nové informácie a ak všetko pôjde dobre, koncom týždňa nájdeme, čo potrebujeme."

„Čože? Ako? No tak, povedz mi to! Môžem pomôcť."

„Nie, bude to nebezpečné. Sami ešte nevieme, čo presne urobíme."

„Nemôžu pomôcť lovci? Ja viem, že nám neveríte-"

„Nie je to tak, že vám neveríme," skočil jej do reči. „To vy by ste neverili nám a my nemáme čas presviedčať vás o nutnosti našej práce."

Sara chcela trucovať. „Čo mám urobiť, aby ste pochopili, že som na vašej strane?"

Logan nadvihol jeden kútik úst. „Daj nám čas." Vzal jej drobnú dlaň do svojej a povzbudivo ju stisol. „Mali sme to ťažké."

Impulzívne ho objala. „Ja viem." Zasmiala sa, keď ju na krku pošteklil jeho dych. „Aj my lovci sme si prešli mnohým."

S prepletenými rukami kráčali ku škole. „Gary mi povedal, že Maddox s Lily včera varovali vodcu astrálu ohľadom novej hrozby. Lovci by mali byť informovaní."

Sara len s ťažkosťami zadržiavala smiech. Keby len Lily vedela, že to bol Elerin otec, s ktorým hovorila, a Eleri je najsilnejšia lovkyňa na svete. „Som im vďačná."

Zastali pred vstupom do školy a Sara sa otočila k Loganovi. Ten jej pustil ruku a vyzeral, že mu to nerobí radosť. „Dávaj si pozor. Máš zbrane?"

„Som po zuby ozbrojená, neboj sa. Viac by som sa strachovala o učiteľov, ktorí ma naštvú."

Veselo sa usmial, žmurkol na ňu a vzdialil sa. Sara sa ešte pol dňa priblblo usmievala a nebola si istá prečo.



Lily, na druhej strane, bola celý deň nervózna. Nešlo jej do hlavy, prečo jej chýba celý jeden mesiac. Čo sa už len môže stať za mesiac?

Počas extrémne nudnej biológie si listovala učebnicou, až našla kapitolu o mozgu. Písalo sa tam o amnézii, no zaujal ju odstavec, že pri správnom impulze sa pamäť môže vrátiť. Niekedy stačí uvidieť osobu, predmet, alebo len zacítiť vôňu spájajúcu sa so zabudnutým momentom, inokedy nepomôžu ani elektrošoky. Myseľ zvykne sama vymazať spomienku, ktorú nie je schopná prijať a ktorá jej ubližuje. Je to prirodzený obranný mechanizmus.

Zamyslela sa. Je možné, že si nechce spomenúť? To by dávalo zmysel. Podvedome tuší, že by ju to položilo.

Rozhodla sa, že sa o tom poradí s chalanmi, keď bude po tej akcii v piatok. Rozhodne im nechce pridávať viac problémov práve teraz.

Pod líniou svetovWhere stories live. Discover now