Lily sa prebudila až večer a spokojne sa pomrvila. Až vtedy si všimla ruku navyše okolo svojho pása. Otočila sa k Maddoxovi a keď uvidela, že tvrdo spí, potichu sa vymanila z jeho zovretia. Bolelo ju celé telo a svaly protestovali proti prudkým pohybom. Po špičkách vyšla z izby a dopriala si dlhú sprchu. Vysušila si vlasy, požičala si Elerino oblečenie (chvíľu uvažovala, čo robí v Rickovej izbe toľko Elerinho šatstva, ale radšej to nechala tak) a vrátila sa do izby.
Maddox už bol hore a hľadal ju. Posadila sa k nemu na posteľ. „Už žiadne klamstvá," začala vážne. „Nikdy viac."
Spojil ich dlane a preplietol si s ňou prsty. „Nehneváš sa?"
Skrivila tvár. „Povedzme, že som pochopila tvoje dôvody. Nikomu si nechcel ublížiť," priznala pokorne. „Ale Maddox, ak chceš, aby som ešte bola súčasťou tvojho života – a nie len ako Dozorkyňa a tvoj fackovací panák – musíš mi začať veriť."
Vzdychol a posadil sa, nepúšťajúc jej ruku. „Mám ti vyklopiť všetky svoje tajomstvá?"
Prikývla. „A viem, že vzhľadom na tvoj vek ich bude veľa."
Maddoxovi šklblo kútikmi úst. „Mám hárem."
Vytrhla si ruku z jeho zovretia. „Skončili sme!"
Zasmial sa a pritiahol ju späť. „No tak, Lily, len som chcel vidieť tvoju reakciu," chechtal sa. „Dovoľ mi vysvetliť to."
Zamračene zostala sedieť. „No?"
„Väčšina dievčat v háreme nemá ani dvanásť rokov."
Jej žalúdok urobil salto. „Ty jeden..."
„Lily!" skočil jej do reči. „Je to taká dohoda s Kaylou." Zagúľal očami. „Maj vo mňa trochu dôvery. Kayla bola po prepustení naštvaná, keď videla, čo sa v zaostalejších krajinách robí mladým dievčatkám. Obriezka. Sobáše šesť až osemročných detí. Týranie. Obchodovanie. Uzavreli sme dohodu, že ona ich prenesie ku mne a v mojej realite budú chránené, než sa opäť zapoja do spoločnosti. Je tam aj mnoho dospelých žien, na ktorých boli spáchané ohavné zločiny. Kayla sa stará o to, aby boli vzdelané a keď o to požiadajú, odvediem ich späť do tejto reality a na miesto, ktoré si vyberú."
Vydýchla si. „Och, Maddox." Objala ho. „Ešte nejaké šoky?"
„Nie, asi nie. Nie som až taký zlý, ako si myslíš."
„Áno? Takže prestaneš so svojím bláznivým výcvikom? Pretože ja som to myslela vážne – stačilo."
Oči mu posmutneli. „Lily, všetci lovci už o nás vedia a chcú sa podieľať na celej veci. Môj výcvik už nebude nutný. A viem, ako rada si sa starala o prepustených. Prosím, zostaň. Prisahám, že ťa už nikdy neudriem." Pohladil ju po líci.
Lily sa spokojne usmiala. „Tým si buď istý. Dobre, zostávam."
Maddox ju pohladil po zápästí. „Už ti nebudem klamať, sľubujem. A nikdy viac ti nevymažem myseľ."
Usmiala sa nad jeho ochotou. „Maddox, my sa aj tak budeme vždy hádať, ver mi. Netvár sa tak vydesene, neujdem ti. Len som chcela, aby sme v tom mali jasno – bez klamstiev."
Prikývol. „Nevadí ti, že som..." preglgol.
Lily sa nad ním zľutovala a zľahka ho pobozkala. „Si niekto, kto sa usiluje o dobro a ľutuje svoje dávne chyby. To mi stačí. Nikto nie je bez viny, to som sa naučila už aj ja."
Zaznel výdych úľavy. Privinul si ju k sebe a ona sa hlavou pohodlne uložila na jeho hrudi. „Toto mi celý rok chýbalo."
Uškrnula sa. „Ty, Maddox, niečo by si mal vedieť." Mrkla naňho. „Ja chápem, že si veľký boh plodnosti a podobne, ale nemysli si, že budeme mať nejaký enormný počet detí. Chcem, aby som ich vedela spočítať na prstoch jednej ruky a zopár prstov musí zostať voľných pre rodinného psa, mačku a možno škrečka."
YOU ARE READING
Pod líniou svetov
FantasyLily dobre vedela, čo jej za zradu celého astrálneho sveta hrozí. Prišla o moc, priateľov, domov a takmer aj o život. Niekto ich odhalil. Niekto, to teraz obrátil svoju pozornosť na tých, pred ktorými musí zostať ukrytá... Zatratené bytosti tohto s...