31

338 35 1
                                    

Základňu si spravili v byte Logana, Garyho a Kayly. Na Lilyino prekvapenie v ňom bola aj usmiata Sara. Mala na sebe čierno-biele oblečenie personálu a práve si upravovala vlasy do jednoduchého copu.

„Takže tebe sa to podarilo?" Nemohla tomu uveriť.

Sara sa spokojne usmiala. „Ach, Lily, musíš sa ešte veľa naučiť o našich ženských zbraniach."

Maddox si odfrkol, keď za nimi zabuchol dvere. „Aké ženské zbrane? Jednoducho ma vydierala, že ak ju nevezmeme, pošle svojho sprievodcu priamo k lovcom a všetko im vyrozpráva."

Lily si zahryzla do jazyka, aby sa nezasmiala. „Vtipné. Tak, kde sú šaty?"

„Priamo tu." Kayla na rukách držala záplavu žiarivej červenej látky.

Lily znechutene pozrela na Maddoxa. „Nemohol si mi zohnať jednoduché čierne vrece? Budem tam ako päsť na oko."

Zagúľal očami a vyzliekol si tričko. Na hrudi a bokoch Lily uvidela ochranné tetovania. „Prestaň frflať a navleč sa do toho." Vzal bielu košeľu a začal sa do nej obliekať.

„Ako chceš." Vzala si šaty. „Ešte jedna otázka. Kde to má predok?"

Kayla si prikryla oči. „Maddox, ty si z nej vymlátil všetku ženskosť?" vytkla mu. Maddox sa radšej nevyjadroval. „Poď, pomôžem ti s tým." Odtiahla Lily do kúpeľne, aby jej pomohla. „Dúfam, že máš po ruke podprsenku bez ramienok."

Sara sa zasmiala, keď zmizli v kúpeľni a nenápadne si prezerala Maddoxa. Stretla sa s ním len pred pár hodinami a aj keď pôsobil maximálne desivo, niečím jej pripomínal rozkošné šteniatko. Podľa jej odhadu nemôže mať viac ako dvadsať rokov, aj keď sa to ťažko odhadovalo vzhľadom na jeho mohutnú postavu a cudzí vzhľad. Napila sa vody. „Odkiaľ vlastne si, Maddox?" opýtala sa a uhla pohľadom, keď si prezliekal nohavice.

Maddox na milisekundu zaváhal. „Južné Taliansko," povedal zadumane. „Ale moji predkovia tam prišli z Egypta."

„Zaujímavé. Preto máš tmavšiu pokožku?"

„Áno." Narýchlo si prečesal čierne vlasy a začal si pod oblečenie dávať zbrane. Dýky do saka, nože pod košeľu, hviezdice za opasok. „A čo ty? Narodila si sa v Rakúsku?"

Prikývla. „Pokiaľ viem, tak áno. Nikdy sme sa nesťahovali, len teraz."

„Čo sa stalo tvojim rodičom?"

Smutne sklopila pohľad. „Umreli keď som mala štyri. Nemôžem povedať, že si na nich pamätám. Vychovával ma brat aj s priateľkou. Neskôr sa vzali. Vlastne sú výbornými rodičmi." Usmiala sa.

„Ako sa to stalo?" kládol ďalšie otázky.

Mykla plecami. „Hromadná nehoda na zľadovatelej ceste," prezradila bez silnejších emócií.

„To mi je ľúto." Obliekol si sako a venoval jej zúčastnený úsmev.

„Už je to dávno." Odložila pohár a ponaťahovala si svaly.

O pár minút sa dvere na kúpeľni otvorili a vyšla z nich nie práve nadšená Lily. Červené šaty jej nesmierne pristali. Boli bez ramienok a sukňová časť sa len máličko rozširovala od pása dolu.

Kayla jej učesala neposlušné vlasy, zaplietla predné pramene a spojila ich vzadu na hlave. Vložila do nich drobné červené ozdoby. Viečka mala namaľované jemnou čiernou farbou, čím sa zvýraznili jej nádherné hnedé dúhovky. Dokonca mala aj rúž. Na krku sa jej ligotal strieborný náhrdelník.

„Ani slovo," varovala všetkých prizerajúcich Lily. Nepohodlne nadvihla šaty, aby viac zakryla svoje prednosti.

„Páni, Kvietok, konečne si prišla na to, čo je podprsenka," neodpustil si Maddox s iskričkami v očiach.

„Sklapni." Prešla k topánkam na malinkom opätku a obula si ich. Keby bolo na nej, dá si tenisky, no nechcela budiť pozornosť.

„Inštruktáž," začala Kayla a obrátila Lily čelom k sebe. „Sukňa má dve vrstvy. Horná je rozdelená na štyri časti, ak by si potrebovala vysoko vykopnúť." Ukázala na rozstrihanú sukňu, čo sa však stratilo v záhyboch. „Keď dôjde k boju, strhni ju zo seba, je prichytená len magnetickými gombíkmi." Naznačila, ako na to. „Spodnička je voľná sukňa a zakrýva skutočne len to najpodstatnejšie. Vôbec ťa nebude obmedzovať. Ďalej, na chrbte máš dva otvory. Ak si prekrížiš ruky na trupe, nahmatáš ich. Sú určené pre tenké nože. A, pre všetkých bohov na svete, prestaň sa krčiť ako opilec pri pive!"

Lily zavrčala a vystrela sa. Prvý raz v živote mala na sebe niečo skutočne pekné. A odmietala si pripustiť, že si to užíva. „Vďaka, Kayla."

„Niet za čo." Bohyňa sa posadila k Sare.

Lily si vzala sadu nožov, ktorú si pripevnila o stehno.

„Počkaj, tu nie si Austrálii a v maskáčoch," zastavil ju Maddox. „Ten pás na tebe nebude držať len tak."

„A čo si ho mám prilepiť lepidlom?"

„Nie." Pobúrene sa nadýchol a vybral z vrecka niečo čipkované a červené. „Použijeme niečo menej trvalé."

Lily sa nechápavo zamračila. „Čo to je?"

„Ja odpadnem," šepla Sara Loganovi pri pohľade na červený podväzok.

Maddox radšej neodpovedal a kľakol si pred ňu. „Zdvihni nohu." Navliekol jej čipku až na stehno a upevnil ňou nože. Lily nevyzerala, že by z toho chcela urobiť škandál. „Lepšie?"

Prikývla.

„Dobre, ešte tenké nože." Odniekiaľ vytiahol dve dýky s dlhou, tenkou čepeľou a oblou rúčkou. Postavil sa za ňu a obe opatrne zasunul pod šaty. „Nadvihni ruky."

Lily ho poslúchla, kým on sa babral so šnurovačkou vzadu, aby jej dýky neboli nepríjemné. Dlaňami jej prešiel po chrbte až na boky a ako jej dýchol na krk, Lily sa nechápavo zamračila. Sara si to všimla. Zamyslene sledovala, ako sa snaží potlačiť triašku a odrazu sa aj chytila za brucho, akoby v ňom mala... motýle? Žeby naozaj na Maddoxa reagovala? Chúďa malé netuší, čo sa s ňou deje.

Maddox sa od nej odtiahol a oči sa mu za jej chrbtom rozšírili. Dych sa mu zrýchlil. Lily stála ako obarená. Vlastne tvorili dosť komickú sochu.

„No dobre, Lily, ešte si odskoč a potom pôjdeme," zasiahla Kayla a strčila ju do kúpeľne. Potom pritlačila Maddoxa o stenu. „Ovládaj sa," zašepkala vážne.

„Snažím sa," zachrčal a privrel oči.

„Nie dostatočne. Mysli na studené vody Severného mora, kam ťa hodím, ak urobíš nejakú hlúposť."

„Kayla, vykúpal som sa v nich. Nepomohlo to."

„Hej, môžeme ísť?" Logan so Sarou sa už obliekali.

„Ešte moment," Maddox otvoril malú skrinku a vybral odtiaľ drobné zariadenie. Lily vyšla von a zazrela na spletené káble.

„A toto je zase čo?"

„Vysielačka. Aby sme sa dorozumeli," vysvetlil jej. „Mikrofón budeš mať na ruke." Dal jej dva široké červené náramky. „A týmto zároveň zamaskujeme naše tetovania." Navliekol jej ich. „Reproduktor by sa ti mal zmestiť do ucha." Opatrne jej zaplietol drobné zariadenie do náušnice a vložil ho do ucha. „Je celkom nenápadný, nikto by ťa nemal podozrievať."

„Odkiaľ máš tie veci?"

„Z internetu, odkiaľ asi?" Zhodnotil svoje dielo a prikývol. „Môžeme ísť."

Pod líniou svetovWhere stories live. Discover now