36

365 33 1
                                    

Utekali hore schodmi, odtiaľ oblúkom do najbližšej chodby a na štvrté poschodie. Silno zabúchali na dvere. „Maddox, Lily, sú tu!" kričal Logan. „Už nemáme čas."

Dvere im otvorila trochu bledá Lily. Niečo sa pokazilo a nie je to len tými návštevníkmi dole.

„Čo sa stalo?" prskol Maddox, plný hnevu. Muselo sa tu zomlieť niečo veľmi zlé.

„Tie kreatúry," dychčal Logan. „Lovci vraj zistili, že sa sem chystajú, preto sa prišli pozrieť. Stavím sa, že šli po nich," ukázal na roztrasený manželský pár. Zdola už bolo počuť zvuky boja.

Lily pozrela na Maddoxa a obaja prikývli. „Sara, Logan, dostaňte ich bezpečne z hotela," prikázala im, keď okolo nich prechádzala. Maddox jej bol za pätami. „A nech sa im nič nestane."

A tak kým Logan a Sara narýchlo spriadali plán bezpečného úniku, Lily a Maddox sa potkýnali po schodoch nadol. Dobehli na balkón nad sálou, aby zhodnotili situáciu. Útočníci obkľúčili ľudí, jedného po druhom ich prezerali a potom odhadzovali za seba ako použité ponožky. Eleri s Abdulom bojovali proti presile kdesi na okraji, Maia s Nigelom na druhom a Rick sa snažil predrať k Eleri.

„To nie je dobré," vydýchla Lily.

Maddox vyskočil na zábradlie a odhadoval uhol k najbližšiemu lustru. „Vieš, čo máš robiť?"

S obavami pozrela najprv naňho, potom na luster. „Maddox..."

Dotkol sa jej líca. „Budem v poriadku, Kvietok."

„Tak dobre." Vytrhla sa mu a kým on bez problémov doskočil na pevný luster, ona dobehla na vrch schodiska, kde ju mohli všetci vidieť.

„Hej, blbci!" zakričala. „Tu som." Uvoľnila svoju auru. Tá ich prilákala ako voda na púšti. Rozpažila ruky a sústredila sa na svoje sily. Prosím, nech to vyjde.

„Ahoj somári, nechcete radšej mňa?" vyrušil ich Maddox z lustra krátko po tom, čo priviazal malé lanko navinuté na opasku o reťaz. A keď k nemu vyvrátili hlavy a rozbehli sa pod luster, Lily si ruky prekrížila a všetky rastliny v dosahu jej moci vystrelili do sály listy. Tie sa zvírili a začali krúžiť okolo nepriateľov, znemožnili im výhľad a spomalili postup. Malý darček od nedávno prepustenej bohyne prírody.

Maddox sa s úsmevom spustil dolu, priamo medzi nich a jedného po druhom začal likvidovať. Lily zbehla na prízemie po svojich, vytiahla spod šiat dýky a šla po zvyšných.

„Lily!" začula svoje meno z úst sesternice. Nemala čas na dohadovanie. Šlo o životy. Vrhli sa na ňu hneď traja obrovskí muži, ktorí už pochopili, že ich ciele sa nachádzajú hore. Strhla si sukňu a zostala len v miniatúrnej spodničke. Sklonila sa pred prvým útokom, kopla toho vpravo do brucha, zatiaľ čo druhému vrazila dýku do srdca. Keď sa ju tretí pokúsil skrátiť o hlavu, vrazila mu do oka a oboch naraz bodla. Nebolo to ľahké, pretože musela dýky nasmerovať preč od rebier a priamo do srdca. Ruky ju zaboleli. Rýchlo sa obzrela, aby zhodnotila situáciu.

Maddox bol stále v tej mase lístia, ktoré si privolával na pomoc. Nevyzeralo to, že potrebuje pomoc.

Väčšina ľudí už bola preč a zvyšných chránili lovci. Maia práve dostala silný kopanec do nôh a blondiak ju kryl, kým sa spamätala. Eleri s Abdulom bojovali chrbtami k sebe a Rick im posielal obete priamo na špičky dýk.

Mávla rukou, aby zase zvírila listy a tie zaútočili na nepriateľov. Stále ich bolo priveľa a teraz navyše mierili aj k výťahu. „To teda nie!" vykríkla a pustila sa za nimi. Otočili sa práve včas, aby dvom vrazila dýku do srdca a tí sa rozpadli. Zvyšní dvaja po nej naraz skočili. Rýchlym pohybom dopadla až na zem a zviechala sa na nohy aj s nimi za chrbtom. Vytrhla zo steny ovládací panel a prerazala káble. Výťahom sa hore nedostanú.

Pod líniou svetovWhere stories live. Discover now