62

394 35 4
                                    

Maddox znechutene udrel človeka, ktorý si to s ním chcel vybaviť v mene svojho všemocného a dobrého boha a omráčil ho. Toto neboli jatky. Každý jeden zo spojencov bojoval tak, aby nikto neumrel, a len ľudia sa ich pokúšali zabiť. Niežeby boli úspešní. Nemali výcvik, len chladné zbrane a lovci, Dozorcovia aj ostatní sú trénovaní v boji zblízka.

Kayla k nemu priskočila a vôbec nevyzerala šťastne. „Poslal na nás svojich pešiakov. Vôbec mu nezáleží na ich životoch."

„Vysvetli to im," zašomral namrzene. „Premiestnil ich sem z viacerých kútov sveta, počul som niekoľko jazykov. Veria v jeho moc."

„Bastard! Tento boj nemá cenu. Ja nechcem bojovať s obeťami, chcem vinníka!"

Omráčil ďalšieho človeka a ani sa nepohol z miesta. „Vinníci do boja nikdy nejdú."

„Toto ľudstvo je šialené."

„Nesmú tu len tak zostať, odhalili by našu existenciu. Navyše nemajú ako vysvetliť, prečo sa odrazu objavili tu."

„Čo teda urobíme?"

Mykol plecami a poslal do bezvedomia päť útočníkov. „Budeme ich musieť vrátiť k nim domov, pri troche šťastia skončia len na psychiatrii."

„Netušíme, odkiaľ sú."

„Prednedávnom bola v Amerike oslobodená bohyňa rodiny a domova. Ona to vycíti."

Kayla sa trochu uvoľnila. Sama videla, že ľudia ešte nie sú pripravení vzdať sa falošnej istoty nadradených bytostí.

Maddox vedľa nej odrazu ustrnul a oči mu očerveneli. „Niečo sa deje."

Otočila sa k nemu jednou rukou poslala k zemi ďalšieho muža. „Kde?"

Zhlboka dýchal. „Cítim volanie a..." Zalapal po dychu. „Prestaňte!" okríkol bojujúcich. Aj keď ľudia ho nepočúvali, ostatní áno a nemali popri tom problém držať si ich od tela. Ešte aj lovci sa nudili.

Predrali sa k nemu Gary s Loganom. „Čo sa stalo?"

„Lily volá o pomoc," oznámil im prekvapene.

Pozreli na seba. Potom im všetko došlo. „Sara!" vykríkli spoločne s Kaylou a Gary sa okamžite premiestnil do ich bytu a späť.

„V byte je spúšť, po Sare ani stopy."

Maddox viac nečakal. Cítil, ako ho Lily volá, tak ako aj že si privolala ochranné brnenie. To by neurobila len tak z rozmaru.

Pristál na poli, kúsok od jamy, a rýchlo zisťoval, čo sa deje. Z jednej strany sa približovali umelí ľudia a šli po Lily. Tá chránila Saru pred útočiacim bohom a Sara sa snažila zbaviť pribúdajúcich posíl. Z jamy sálalo teplo a dievčatá prehrávali.

Okamžite k sebe povolal všetkých bojovníkov z hory Kailáš a rozbehol sa k Lily.

Bojisko sa presunulo späť k Angers.



Lily odsotila egregoru a priblížila sa k jame. Išla z nej zlá energia a pomaly ju sťahovala do seba. Nemohla byť v jej blízkosti pridlho, no na rozdiel od svojho nepriateľa jej okamžitý pád nehrozí. Jej, ani Sare. S úľavou si všimla, že Maddox vypočul jej volanie. Porezaná ruka ju bolela a pridávala jej na slabosti.

„Sara, poď!" Odtiahla ju od útočníkov a obe skočili doprostred jamy. Počuli z nej neľudský rev a spaľovala ich horúčava.

„Lily, bojím sa," vzlykla Sara.

Pod líniou svetovWhere stories live. Discover now