"Kenapa Pak Ngah nak jumpa, Amele?" tanya Amele.
"Ni hah. Ainul suruh bagi dekat kau." balas Hanafi.
"Kenapa Ainul tak cakap apa-apa pun dekat Amele?" tanya Amele pelik lalu mengambil paperbag yang dihulurkan oleh Hanafi kepadanya.
Dia sememangnya tidak suka dengan perangai Hanafi yang suka menyusahkan orang. Anak bininya juga telah menjauhkan diri daripadanya semenjak Hanafi mula berhutang dengan gengster untuk bermain judi.
"Dah lah aku nak balik. Menyusahkan orang je." balas Hanafi lalu berjalan meninggalkan Amele.
'Dia fikir aku nak ke jumpa dia?' getus hati Amele.
Dalam perjalanan hendak ke kereta, Amele memandang isi di dalam paperbag itu.
"Eh kejap, bukan ke Ainul dekat JB?" soal Amele pelik.
Belum sempat dia ingin pusing ke belakang mulutnya sudah ditekup dengan sapu tangan yang sudah diletakkan klorofom.
Dan beberapa saat kemudian pandangannya gelap gelita.
******************
"Ni RM60, 000. Aku dah tolak hutang kau RM40,000." ujar Gibran lalu menghulurkan sampul surat yang penuh dengan duit."RM60,000 pun dah cukup. Aku gerak dulu." balas Hanafi lalu berjalan keluar.
"Eh kejap."
Hanafi menoleh.
"Aku taknak sesiapa pun perasan perempuan ni hilang. And jangan bagi sesiapa cari dia. Faham?! Kalau tak, kau aku bunuh." ujar Gibran.
"Okay. Don't worry." balas Hanafi lalu berjalan keluar dengan perasaan gembira.
"Bawak perempuan tu naik bilik aku." arah Gibran.
Orang suruhannya mengangkat Amele yang lena di atas sofa itu ke bilik Gibran.
Gibran mengoyakkan senyuman sinis.
Semua barang di dalam handbag LV Amele dikeluarkan.
iPhone 11 pro max, purse jenama LV, cermin mata hitam jenama Dior, minyak wangi jenama Chanel.
"Perempuan ni bukan biasa-biasa ni. Confirm anak orang kaya." ujar Gibran sendiri.
Purse LV milik Amele dikeluarkan.
"Amele Adryana Andess binti Arden Andess." sebut Gibran.
"Wow nama pun mak saleh confirm keturunan mix. Macam bukan anak buah si Hanafi tu je." ujar nya sendiri.
"Lantaklah. Kau ni kaya ke tak. Yang penting kau milik aku." ujar Gibran sendiri.
Barang-barang Amele disimpan di dalam peti besi yang ada dalam bilik kerjanya itu.
Langkah kakinya terus berjalan menuju ke bilik tidurnya.
*************
Amele tersedar dari pengsannya.Kepalanya yang sakit dipegang dan dipicit perlahan.
'Jap, apasal aku rasa sedap je tidur ni?' tanya nya sendiri.
Lalu dia terus memandang sekelilingnya.
Bilik tidur serba mewah dan kemas. Kalah bilik tidur dia.
Tiba-tiba pintu bilik itu terbuka dari luar. Cepat-cepat dia menoleh memandang orang yang masuk ke bilik itu.
"Dah bangun?" tanya si dia.
"Aku buat apa dekat sini? Macam mana aku boleh ada dekat sini?" tanya Amele.
Gibran berjalan menghampiri Amele yang duduk di atas katil nya.
"Pak cik kau yang nama Hanafi tu dah jual kau dekat aku untuk settlekan hutang dia." balas Gibran tenang.
Amele tercengang. What the?!
"Berapa dia jual aku dekat kau?" tanya Amele.
"Tak mahal pun RM100, 000." balas Gibran.
"Fuck! RM100k je? Dia fikir maruah aku murah ke sial?!" carut Amele.
Gibran duduk di sebelah Amele sambil jarinya bermain-main dengan rambut Amele yang terjuntai.
Amele menepis kasar tangan Gibran.
"Don't touch me." ujar Amele tegas sambil menjeling tajam Gibran.
"Kenapa aku tak boleh sentuh kau? Kau dah jadi milik aku, aku dah bayar body kau so kau kena layan aku." balas Gibran selamba.
"Kau ingat aku pelacur?" tanya Amele geram.
"Dulu tak. But now yes. Sebab kau perempuan simpanan aku sekarang ni. So job kau tak lebih dan tak kurang macam pelacur." balas Gibran sambil bermain-main lagi dengan rambut Amele.
"Tak lawak bodoh. Aku bukan perempuan simpanan kau. Aku boleh bayar lah setakat RM100k tu. Kau fikir aku miskin sangat ke macam si Hanafi anak setan tu?" soal Amele dengan nada yang geram.
"Aku tak cakap kau miskin. Aku tengok dari penampilan kau pun aku tahu kau ni berada. And aku tak minta untuk kau bayar balik. Aku just minta kau layan aku tu je." balas Gibran dengan nada yang cukup sinis di tepi telinga Amele.
Bibir nya juga cuba bermain-main di leher jinjang milik Amele.
Amele menolak-nolak kepala Gibran yang berada di lehernya.
"Jangan lah!" marah Amele sambil sedaya upaya menolak kepala Gibran.
Gibran mencium-cium leher Amele dengan nafsunya semakin kemuncak.
Amele yang tidak rela diperlakukan sebegitu terus menendang perut Gibran dan berlari turun dari katil.
"Shit!" carut Gibran.
Tidak sempat Amele ingin memulas tombol pintu itu, rambutnya sudah ditarik ke belakang oleh Gibran.
Dia mengerang kesakitan.
Badannya di tolak ke atas katil bersaiz king milik Gibran.
"No! I'm still virgin!" jerit Amele apabila Gibran sudah mencabut baju kemeja yang dipakainya.
"Wow. How lucky i am?" balas Gibran sinis lalu menindih tubuh Amele.
Baju Amele dia cuba untuk merentap tetapi Amele lebih pantas menepis tangan Gibran.
Gibran yang sudah hilang sabar melempang muka putih milik Amele.
"Arghh!" jerit Amele dengan tangan kanannya memegang pipinya yang kena lempang dengan Gibran tadi.
Gibran terus merentap baju blouse yang dipakai oleh Amele tadi. Terbuntang lah buah dada Amele yang hanya ditutupi oleh bra.
"Have fun okey sayang." ujar Gibran lalu mencium bibir Amele sambil tangannya meneruskan aksi mencabut seluar Amele dan pakaian dalam Amele.
Gibran pun sudah tinggal memakai boxer sahaja. Disebabkan nafsunya tidak tahan melihat Amele yang tanpa seurat benang dia terus menanggalkan boxernya. Dan tengah hari itu, Amele adalah makanan tengah harinya.
Dia terus mecium bibir munggil milik Amele.
TBC
Author tak nak kotorkan pemikiran korang okay. Yang ringan-ringan boleh. Yang heavy-heavy tak yah cerita lah HAHAHA.. Btw please lah vote. I need your vote, gais. Thank you.
--C A Y R E N--
YOU ARE READING
Mrs.Gibran Atlass
Random[1st Book: Complete] Amele Adryana Andess - Seorang perempuan yang lembut dalam kasar. Perwatakannya seperti perempuan biasa yang lembut dan menawan. Tapi siapa sangka dia seorang mafia yang tiada siapa kenal wajahnya kerana dia adalah SNIPIECE yang...