8

5.2K 150 0
                                    

Sudah seminggu Amele bergelar isteri Gibran. Walaupun dia menerima Gibran sebagai suaminya, dia masih tidak lupa tentang rancangan untuk selamatkan Gerard.

Amele mengerling jam di dinding ruang tamu itu.

3:48 a.m

"Mana dia ni? Selalu tak pernah balik lambat macam ni." ujar Amele sendirian.

"Puan." panggil Jack.

Amele menoleh.

"Yes, Jack." balas Amele.

"Puan tak masuk tidur lagi?" soal Jack.

Jack ni adalah sekuriti peribadi dia. Tetapi jika dia keluar malam sebagai Snipiece dia akan terlepas daripada Jack. Sebab apa? Sebab dia Snipiece. Ok ok gurau. Jangan marah author.

Amele menggeleng.

"Nope. I tunggu sir you." balas Amele.

"Oh. Sir maybe balik lambat." ujar Jack.

"Why? Macam mana you tau?" soal Amele curiga. Gibran tidak memberitahu nya apa-apa kepadanya tetapi sekuriti nya boleh tau tentang suaminya.

"Tadi Michael call saya. Dia cakap diorang dekat G's Club." balas Jack.

"Oh okay. Thank you." ucap Amele.

Jack mengangguk dan berjalan meninggalkan isteri majikannya.

'G's Club? Tu bukan club dia ke? Tapi bukan club tu dah tutup ke?' soal Amele sendiri. Dia masih berteka-teki tentang kelab malam milik suaminya.

Dia tahu Gibran seorang kaki minum sekali dia minum mesti mabuk teruk. Gibran juga pernah ambil barang terlarang iaitu syabu. Tetapi sudah berhenti 2 tahun lepas. Amele pun tidak pasti kenapa Gibran berhenti.

Semua tentang Gibran, Amele tahu. Tetapi satu je Amele tidak tahu. Di manakah Gerard?

Selang beberapa minit, kedengaran pintu rumah banglo 3 tingkat itu terbuka. Amele memandang pimtu utama rumah itu.

Kelihatan Gibran yang masih dalam kemeja kerjanya pagi tadi. Tetapi agak messy. Baju nya terkeluar. Tiga butang teratas baju kemeja nya terbuka. Tali leher entah ke mana. Lengan bajunya disengseng sehingga ke siku.

Amele terus berjalan menghampiri suaminya yang dipapah oleh Michael dan Taylor.

"Nah. It's okay. I'll manage." ujar Amele lalu memapah Gibran yang sudah mabuk teruk itu.

Taylor dan Michael berjalan keluar dari rumah agam itu.

"You look soooooo pretty." ujar Gibran yang dalam keadaan mabuk itu sambil jarinya bermain di muka Amele.

"Husband. Stop it." balas Amele lalu menepis tangan Gibran di mukanya.

"You cantik. You have a nice boobs." ujar Gibran lagi lalu menekup mukanya di dada Amele.

'Aku hempuk kau satgi! Nasib suami!' getus hati Amele.

Sampai sahaja di bilik Amele menolak badan Gibran ke atas katil. Gibran terbaring ke atas katil sambil meracau-racau.

Amele naik ke atad katil mereka dan membuka butang baju kemeja suaminya.

Sepanjang aktiviti dia membuka baju suaminya, Gibran mengusik nakal wajah Amele.

Amele pasrah. Sebab dia MABUK.

Selesai membuka baju, Gibran cuba memeluk tubuh genit milik Amele tetapi dengan pantas Amele menepis kerana bau arak di badan Gibran terlalu kuat. Mencucuk-cucuk ke dalam hidungnya.

Mrs.Gibran AtlassWhere stories live. Discover now