kapitola 4.

387 31 3
                                    

Pohled 🇷🇺:

Postupovali jsme s autem skrz zasněžené cesty a snažili se dostat k mostu, který odděluje evropské státy a asijské státy a odpálit ho. Existuje síce cesta okolo, ale ta je nebezpečná a zdlouhavá. Jeli jsme celkem 35km/h. Vyšší rychlost znemožňoval sníh, ale i tak jsme postupovali rychle oproti nepřátelům, kteří museli svá vozidla táhnout tanky a jinou těžkou pásovou technikou. Byli jsme od mostu asi 200 kilometrů a rychle jsme se blížili. Dorazili jsme k mostu. Byl z ocele namalovaný bílou bar Pod ním byl asi padesáti metrový sraz a na jeho dně se rozkládá rozbouřená řeka. Přejely jsme přez ten most a na druhé straně se zastavili. S Estonskem jsme seskočili z náklaďáku, vzaly výbušniny a začaly je přidělávat na ten most.

Pohled 🇪🇪:

Přidělávali jsme výbušniny k mostu. Byla jsem u kraje, když v tom mi sklouzla noha a já začala padat přez okraj. V panice jsem vykřikla a snažila se něčeho chytit. Už jsem padala, když mě někdo chytil za nohu a můj pád se zastavil. Byl to můj bratr Rusko. Lezel na břichu a snažil se mě vytáhnout. Pocítila jsem průtoky závan větru a jeden nosný kovový pilíř poblíž vybouchnul. Lekla jsem se. Neměla jsem ponětí, co se stalo. Rozhlížela jsem se, ale nic jsem neviděla. Najednou jsem v dálce zahlédla záblesk. O asi vteřinu později okolo nás proletěla střela. Rusko se na mě podíval. V jeho očích jsem mu viděla smutek, lítost a hněv.
🇷🇺: ,,Promiň sestřičko..."
🇪🇪: ,,POCKEJ! CO MÁŠ V..."
Pustil mě. Zděšeně jsem vykřikla a křičela celou dobu pádu... Dokud jsem nedopadla do vody.

Pohled 🇷🇺:

Sledoval jsem pád své nejmladší sestřičky celou dobu pádu. Postavil jsem se a podíval se směrem, odkud jsme přijeli. Běželi k nám vojáci. Otočil jsem se k našemu autu a zakřičel z plných plic.
🇷🇺: ,,JEĎ PRYČ!"
Auto se rozjelo a jelo pryč. Nepřátele se přibližovaly. Klekl jsem si, zapojil rozbušku a čekal. Nepřátele běželi ke mě. Když vstupovali na most usmál jsem se na ně.
🇷🇺: ,,До Свидания[Na shledanou]."
A zmáčkl jsem rozbušku. Výbušniny explodovaly a zničily nosné pilíře. Most neunesl svou váhu, zlomil se v polovině a začal padat do srázu. Spolu s nepřátely... A se mnou...

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat