kapitola 21. [mezicást 2.]

143 10 0
                                    

pohled OCN:

Ráno jsem se probudil v 4:30 z důvodu, že mám pro Angel překvapení. Udělal jsem nám snídaní, připravil oblečení a šel vzbudit Angel. Lehce jsem s ní zatřásl. Otevřela oči a podívala se na mě.
Angel: ,,Tati... Chci ještě spát..."
OCN: ,,Takže nechceš překvapení?"
Rychle se posadila a podívala se na mě.
Angel: ,,Překvapení?"
OCN: ,,Ano, ale nejdříve se obleč a najez, jinak to nestihneme. Musíme vyrazit nejdýl v 5:10."
Angel: ,,Kolik je?"
OCN: ,,Je 4:50."
Angel se začala oblékla a nasnídala. Za deset minut stála u dveří. Přišel jsem k ní, obul jsem si boty, nasadil čepici a šli jsme k našemu autu. Nasedli jsme a jeli jsme k letišti. Angel se dívala na všechna letadla. Většina z nich byla zabavená armádou a používala se k přepravě armádního vybavení a vojáků. Projeli jsme až na velkou prostornou louku... A na ni byla vzducholoď. Angel jí beze slova sledovala. Zastavil jsem, vystoupili jsme a nastoupili jsme do vzducholodi.  Přišli jsme do salónu a sledovali jsme, jak se zvedáme od země a letíme. Jedná se o okružní cestu do Japonska přes Asii a zpět přes Rusko. Angel byla tak zaujatá výhledem, že si ani nevšimla, když jsem jí přinesl pohár vanilkové zmrzliny a sobě jsem si vzal pohár bílého vína. Sedli jsme si k stolu, který byl hned vedle okna. Vzal jsem pohár do ruky, nabral zmrzlinu na lžičku a namířil ji na Angel.
OCN: ,,Letí letadlo."
Posunul jsem zmrzlinu blíž k Angel. Angel po lžičce chňapla a zmrzlinu snědla. Usmál jsem se, nabral další lžičku, ale než jsem stihl něco udělat, tak Angel chytila moji ruku s lžičkou, posunula si ji blíž k sobě a zmrzlinu snědla. Zasmál jsem se.
OCN: ,,Chutná?"
Angel: ,,Hmm! Je výborná!"
Taky se usmála. Když Angel snědla zmrzlinu, lehla si na0p lavičku, položila hlavu na můj klín a usnula. Pohladil jsem ji po hlavě a usmál se na ni. Mezitím k nám přišel číšník, podíval se na mě a lehce si povytáhl rukáv. Žádný číšník... Agent! Naznačil jsem mu, ať mi to pošeptá. Naklonil se ke mě a pošeptal mi to.
Agent: ,,Váš otec něco chystá, ale nevím co... Jen vím, že se to týká vojáků SS a krve..."
Pošeptal jsem mu nazpět.
OCN: ,,Zjisti o tom víc a pak mi dej vědět..."
Agent přikývl a odešel. Zajímá mě, co chystá... Zbytek dne jsem si hrál s Angel a pak jsme si šli lehnout do kajuty.

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat