kapitola 12.

344 18 0
                                    

Pohled Z🇩🇪:

Po asi 3 hodinách jsem se konečně vykroutila z "pouť" a rychle se oblékla. Strašně mě bolel zadek... Kvůli Rusku... Byl strašně tvrdý a bezcitný... Ne že bych si to neužila, ale... To je jedno. Spustila jsem poplach. Proběhla jsem snad každou chodbou a snažila se najít Rusko. Nemohla jsem ho najít. Nakonec jsem se na to vykašlala a začala se vracet. Procházela jsem chodbou. Najednou jsem si všimla jedné postavy. Byla to ta holka. Měla na sobě krásné šaty. Prošla jsem kolem ní a nenápadně jsem ji sáhla na zadek. Byl větší než ten můj, ale byl tvrdší. Vzrušovalo mě to a chtěla jsem ji. Nenápadně jsem ji následovala. Před tím než vstoupila do pokoje OCN jsem ji chytila za boky, otočila jsem si ji k sobě a políbila ji. Chytila mě za ruce a odtrhla se ode mě. Silně jsem ji chytila za zápěstí, zatáhla ji do svého pokoje a zamknula dveře. To že se vzpírala ji nijak nepomohlo. Protlačila jsem ji ke stěně, zapřela se o ni rukama a začala ji líbat. Chutnala mi o dost víc než kdokoliv před ní. Chtěla jsem použít i jazyk, ale ona mě do něj kousla.
Z🇩🇪: ,,AU! Krávo!"
Dala jsem jí facku. Tvář ji roztomilé zčervenala. Pak si ji zakryla rukou a já se na ni usmála. Víc jsem se na ni přitlačila a ona mě začala škrábat na zádech. Kousla jsem ji do krku, udělala ji tam cucflek a rukou jsem šla pod její sukni. Chytla moji ruku a dala jí pryč. Olízla jsem ji krk. Strašně moc mi chutná. Chtěla mě odstrčit, ale já se nenechala. Začala mě kopat. V duchu jsem se ji vysmála... A pak mě kopla do kolene. To se mi prohnulo na druhou stranu a projela mi ním palčivá bolest. Vykřikla jsem... Ale pokračovala jsem. Bude jen moje. Bude to moje kurv... Kopla mě mezi nohy. Mám pocit že mě ta bolest asi zabije... Jednu ruku jsem si dala mezi nohy a snažila se utišit bolest. Odstrčila mě a já spadla na zem. K mé smůle jsem nechala klíč v zámku, takže odemknula a vyběhla ven.
Z🇩🇪: ,,KUR*A! DOPRD*LE!"
Dobelhala jsem se k dveřím a zavřela je. Pak jsem si sedla na postel. Bolest mezi nohama mě neopustila. Svlékla jsem se a podíval jsem se na prsty na pravé ruce. Pak jsem se s nimi začala uspokojovat a bolest opadla. Ale nevzdám to. Jednou bude má!

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat