kapitola 18. [mezičást 2.]

217 20 7
                                    

Pohled 🇲🇽:

Seděl jsem ve svém tanku M4A1(76)w. A dalekohledem jsem pozoroval okolí. Zakopali jsme se tady a měli jsme držet pozice. Naše tanky jsou jedny z našich nejnovějších tanků. Kanón 75 mm byl nahrazen těžkým protitankovým kanónem 76 mm se kterým jsme byly schopni probít i německý těžký tank Tiger 1H. Naše pozice bylo právé křídlo obrany. Levé křídlo obrany držely Ruské tanky T-34/85. Jedná se o novější verze Ruských tanků. Taky mají nový protitankový kanón, ale ráže 85 mm. Střed obrany drží Polské a Kanadské tanky Sherman Firefly. V dostatečném odstupu od našeho postavení se rozkládá letiště s Francouzskými partizánskými letci. Počasí se zhoršilo, takže jsem zalezl do tanku. Ale to nebylo nejhorší. Začala se k nám valit mlha. Začalo pršet a z deště se vyklubala bouřka. Na leteckou podporu můžeme zapomenout. Naše pozice se staly neviditelné. Byla vidět pouze část věže s kanónem. Jen jsme čekali, až uvidíme nějakej nepřátelskej tank. Všichni jsme byli potichu. Bylo by slyšet špendlík spadnout. Teda nebylo. Do horní části věže bušil déšť. V tom z se v mlze ukázal nepřátelský tank. Střelec lehce zvedl kanón, aby mohl nepřátelský tank střelit do podvozku a pak čekal. Když se tank přiblížil hodně blízko, střelec zmáčkl spoušť. Střela vyletěla z kanónu a neprojela skrz pancíř, ale odrazila se. Tohle nemohl být tank Panter. Tank se zastavil a začal otáčet věž do stran. Nás si nevšiml. Po chvilce pokračoval dál. Doslova nás přejel. Otočili jsme věž a střelili jsme ho zezadu do věže. Tank začal hořet a zastavil se. Okolo nás proletěla střela z nepřátelského tanku.
🇲🇽: ,,NASTARTUJ A JEDEM PRYČ!"
Řidič nastaroval, pozadu jsme vyjeli z našeho okopu a jeli jsme dozadu. Vystřelili jsme z děla a jako odpověď se o nás otřela střela z nepřátelského tanku.
🇲🇽: ,,Zastavit, vypnout motor a hrát zničený tank."
Řidič zastavil tank, vypnul motor a čekali jsme. Dojely k nám nepřátelské tanky. Vypadaly jinak. Počkaly jsme, dokud neprojely kolem nás a pak jsme je začaly střílet zezadu do věží a trupů. Tanky hotely a vybuchovaly. Mlha zanedlouho opadla a já viděl rozsah škod. Všude byly naše a nepřátelské tanky promíchané a zničené. Ty tanky vypadaly jinak a naše kanóny je neprostřelyly. Snad Ruské, Kanadské a Polské tanky dopadly líp jak my.

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat