Pohled 🇷🇺:
Už jsme letěli asi 4 hodiny a před třema hodinama jsme opustili pevninu. Na žádná letadla jsme už nenarazili. Pravé rameno jsem měl prostřelené. Kulka naštěstí proletěla skrz a zasekla se v čelním skle. Vše probíhalo v pořádku dokud... Ozvala se hlasitá rána a letadlo se začalo naklánět na pravou stranu. Trhl jsem kniplem na levou stranu. Letadlo se vzpouzelo.
🇪🇪: ,, Pravý motor explodoval a hoří!"
Podíval jsem se napravo. Motor měl poškozený kryt a valily se z něj plameny, které pohlcovaly křídlo. Chytil jsem páku k pravému motoru a zeslabil ji minimum. Oheň se zmenšil a úplně zhasnul. Letadlo se ale stále naklánělo na pravou stranu. Letadlo se naklonilo už skoro na bok. Pak se let proměnil v pád. Čumák letadla se naklonil k vodě a začali jsme klesat. Přibližovali jsme se až moc rychle. Přitáhl jsem knipl k sobě. Čumák letadla se začal zvedat, ale pomalu. Už jsme byly asi pět metrů nad hladinou. Bylo cítit ránu, která zatřásla letadlem... A pak... Letadlo nabralo výšku. Začali jsme se zvedat. Stoupali jsme pomalu, ale jistě.Pohled 🇧🇾:
Stála jsem na palubě a znova vyhlížela ty dvě letadla. Ozvala se poplašná siréna. Všechna děla se natočila směrem za nás, podívala jsem se tím směrem. Letěl k nám nějaký letoun. Nejspíš bombardér.
Pohled 🇷🇺:
Uletěli jsme dalších 5 hodin. Pak se ozval další výbuch. Letadlo se zpomalilo a začalo padat. Podíval jsem se na zdroj toho výbuchu. Byl to levý motor... Spíš už nebyl. Na jeho místě byl jen prázdný úchyt a skoro zničený kryt. S dvěma motory by jsme dokázali letět, ale s jedním ze tří se letět nedá. Pomalu jsme se blížili k hladině. Asi kilometr před námi pluli tři lodě. Těsně jsme přiletěli nad nimi a... Náraz. Kov se prohýbal a lámal. Všude byla voda. Odpoutal jsem se. Estonsko se taky odpoutala. Čelní sklo bylo rozbité. Vypluli jsme ven. Prorazili jsme hladinu a lapali po dechu.
Pohled 🇧🇾:
To letadlo havarovalo. Spadlo do vody a potopilo se. Pak se na hladině objevili dvě osoby. Jednou z nich byl... Rusko?! Vojáci si ho taky všimli. Spustili čluny a pluli k nim, aby je vyzvedli.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.