kapitola 21. [mezičást 1.]

169 16 0
                                    

Pohled 🇩🇪:

Prohlížel jsem si mapu oblasti obsažené nepřítelem. Už obsadili Francii, Irsko a severní část Afriky. Naše tanky a letadla nepřítele zdržuje. Mažinotova linie už padla do rukou nepřátel ale naše ziegflidova linie odráží nepřátelský odpor. Japonské jednotky pomáhají italským jednotkám v Itálii. U koncentračních táborů, které postavil můj otec, jsem snížil stráže a celkově všechny, kteří tam pracovali, až na vězně a nechal jsem je najmout do armády a továren. Z kapsy jsem vytáhl kapesník a vysmrkal jsem se. Poslední dobou jsem nějak nemocný a bolí mě hlava. Vzal jsem si prášek na bolest hlavy a odešel jsem z místnosti. Zamířil jsem přímo do věznice. Přišel jsem k jedné cele. Měla 10 cm tlusté pancéřové dveře s bezpečnostním zámkem a závorou. Po obou stranách stáli dva vojáci SS a každý měl plynovou masku. V rukou drželi naše armádní skvosty. Útočné pušky MP 43 a u pasu měli pistole Walther P38. Já jsem měl trošku starší, ale za to hezčí pozlacenou pistoli Parabellum 1908 s dlouhou hlavní.
[Pro představu:]

Oba vojáci si mě pozorně prohlédli

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Oba vojáci si mě pozorně prohlédli. Jeden ke mě přišel a začal mě prohledávat. Vzal mi mou pistoli a nůž. Nechal mi jen prášky na bolest a oblečení s kapesníkem. Pak o tom otevřel dveře. Za nima byly stejné dveře, jen o metr dál. Prošel jsem prvními dveřmi. Ty se za mnou zavřeli a dveře přede mnou otevřely. Vstoupil jsem do místnosti o velikosti 4 na 4 metry a výškou 2 metry. V horních rozích byly kamery přenášející černobílý obraz schované za 15 cm tlustým sklem. Místnost osvětlovala jedna žárovka schovaná za stejně tlustým sklem. Stěny byly z kamene s potažené 2 cm tlustými ocelovými pláty. Naproti mě a zády ke mě klečela jedna osoba. Byla nahá.
🇩🇪: ,,Stále nevěřím, že jsi tu střelu přežila..."
Podívala se na mě a lehce pohnula ocáskem.
🇩🇪: ,,A nikdy jsem si nemyslel, že budeš mít ocásek a ouška jako Jap..."
J-C: ,,Nikdy jsem tohle nechtěla..."
🇩🇪: ,,Chtěla jsi vládnout světu, stejně jako otec."
J-C: ,,Ty nevíš, co znamená slovo válka?"
🇩🇪: ,,Znamená to zkázu a krutovládu..."
J-C: ,,Je to úřední dohoda... Ale ty jsi ji porušil..."
🇩🇪: ,,DOHODA TO NIKDY NEBYLA!! JE TO JEN MOŽNOST, JAK ZÍSKAT SVĚT!!"
J-C: ,,Pleteš se synu... Hodně moc..."
Postavila se a otočila se ke mě. Práva ruka jí chyběla u ramene.
J-C: ,,Udělal jsi mi to... Střelil jsi mě... Střelil jsi svého otce... Už nejsi náš syn..."
Přiskočila ke mě a chtěla mě udeřit levou rukou. Zasáhla mě a já spadl na zem. Chtěla se na mě ještě vrhnout, ale já jsem uhnul, skočil k pancéřovým dveřím, zabouchl a zamknul je. Pak jsem vyšel ven, vzal si od vojáků svoje věci a odešel.
🇩🇪: ,,Ta kur*a za to zaplatí...*

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat