Pohled OCN:
Dia už spala asi hodinu. Vzal jsem tu nejmenší vojenskou uniformu, kterou jsem našel a šel do svého stanu. Dia ležela na lůžku a spala. Byla nádherná. Přisedl jsem si k ní, položil oblečení na stoličku a lehce jsem s ní zaklepal.
OCN: ,,Dio..."
Otevřela oči. Pomalu se posadila a podívala se na mě.
OCN: ,,Vyspala ses..?"
Dia: ,,Áno..."
OCN: ,,Dobře... Dnes tě představím svému otci... Počkám v autě, voják tě k němu dovede... Na stoličce máš teplé oblečení... Když budeš hotová, stačí abys vyšla před stan..."
Pohladil jsem ji po tváři, přisunul jsem se blíž a zlehka ji políbil. Měla tak jemné rty. Pocítil jsem jak ztuhla. Postavil jsem se a odešel jsem ze stanu. Zavřel jsem stan. Potají jsem ji sledoval. Sundala si kabát. To mi stačilo. Otočil jsem se a šel k autu. Cestou jsem odchytil jednoho vojáka.
OCN: ,,Běž k mému stanu. Až z něj vyjde holka, tak ji zaveď k mému autu."
Zasalutoval a já pokračoval k mému autu. Nastoupil jsem a čekal. Nepřicházela. Už jsem se chtěl za ní vydat, když se otevřely dveře a Dia nastoupila. Objal jsem ji rukou kolem pasu, přisunul jsem si ji blíž k sobě a dal jí pusu na tvář. Opřela se mi hlavou o hrudník.
OCN: ,,Kolik ti je?"
Dia: ,,14..."
OCN: ,,Vypadáš na 15... Z jaké jsi rodiny?"
Dia: ,,Moja mama ja Československo a mam bratov Slovensko a Česko..."
OCN: ,,A otec?"
Dia: ,,Neviem... Od mala má vychovávala mama... O otca som sa nezajímala..."
OCN: ,,Aha..."
Všiml jsem si její rány na levé ruce. Chytil jsem ji za zápěstí a pozorně si ty rány prohlédl.
OCN: ,,Kdo ti ty udělal?"
Dia: ,,No... Ja som si to... Urobila..."
OCN: ,,Proč?"
Dia: ,,No... Mám depresiu a... Bolesť má ukľudňovala... Ale... Už som s tým prestala..."
OCN: ,,Z čeho máš deprese?"
Dia: ,,No... Tam kde žijem ja, som iná a všetci ma buď nenávidia alebo si zo mňa robia srandu..."
OCN: ,,Kvůli čemu?"
Dia: ,,Kvôli reznej raně na tvári..."
OCN: ,,Podívej se na mě..."
Podívala se mi do očí. Políbil jsem ji. Auto zastavilo. Vystoupil jsem a pomohl Die z auta. Vstoupili jsme do zámku a naznačil jsem Die, aby mě následovala. Přišli jsme k dveřím od kanceláře mého otce a zaklepal jsem.
🇩🇪: ,,Ano..?"
Vstoupili jsme. Otec stal k nám zády.
OCN: ,,Ahoj otče, chtěl bych ti někoho představit..."
Otec se otočil a prohlížel si Diu.
Dia: ,,Němky?"
🇩🇪: ,,My se známe?"
Dia: ,,Emm... Pardón... Asi som si vás s nieným z mýlila..."
🇩🇪: ,,Tvé jméno?"
Dia: ,,Dia..."
🇩🇪: ,,Aha..."
Otočil se na mě.
🇩🇪: ,,Potřebuji si s tebou promluvit... O samotě... Tak ji někam zavři, aby ti neutekla."
OCN: ,,Dobře otce."
Naznačil jsem Die, aby mě následovala. Odvedl jsem ji do věznice. Přišel k nám jeden voják.
OCN: ,,Zavři ji a dej jí najíst..."
Voják: ,,Ano pane."
Dal jsem Die pusu a šel zpět za otcem.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
AksiSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.