Pohled 🇩🇪:
Sepsal jsem poslední spis a odložil je na stranu. Teď byla na řadě ona. Estonsko si sedla na stůl. Přišel jsem k ní a začal ji líbat. Bojovali jsme jazyky o dominanci. Vyhrál jsem. Přesunul jsem se na její krk a dělal ji tam cucfleky. Vzdychala touhou. Byla jen má. Začal jsem ji rozepínat uniformu.
ČÁST 15+
Když jsem ji rozepl, uvítalo mě příjemné překvapení... Neměla spodní prádlo. Začal jsem ukazováčkem a palcem mnout jednu a druhou jsem škárlit jazykem. Kňučela slastí. Začal jsem tu bradavku nasávat. Strašně moc se jí to líbilo. Přestal jsem a vyndal svou chloubu z kalhot. Na nic nečekala. Nejdříve mi ho pusinkovala a olizovala že strany. Bylo to příjemné. A pak si ho vzala do pusy. Jazykem mi ho škárlila zespoda a začala svou pusou opečovávat mou. Snažila se mě vzrušit a to se jí podařilo. Zvedl jsem ji a přehnul jsem ji o stůl. Stáhnul jsem ji kalhoty. Začal jsem ji lízat a pak jsem jazykem pronikl dovnitř. Prohnula se v pase a hlasitě vzdychla. Postavil jsem se, dotknul se špičkou mé chlouby její vagíny. Pak jsem vjel pomalu dovnitř. Estonsko se prohnula, vypláznula jazyk s hlasitě vzdychla. Musela jistě umírat slastí. Plácal jsem ji přes zadek tak dlouho, dokud ho neměla rudý. Otočil jsem ji na záda a pokračoval. Užíval jsem si to. Své nohy omotala kolem mého pasu a pomáhala mi. Jednou rukou jsem se opíral o stůl vedle její hlavy a druhou jsem ji držel za nohu. Pomalu jsem začínal cítit, že za chvilku budu. Zrychlil jsem. Když už jsem byl, Estonsko si omotala své nohy okolo mého pasu a doslova si mě narvala tak moc hluboko, jak to jen šlo. Cítil jsem, jak ji plním a ten pocit Jsem ji užíval. Pak jsem z ní vyjel a oblékl se. Estonsko se snažila o to samé, ale nešlo ji to, tak jsem ji pomohl. Když jsme už byli oblečení, posadil jsem se, Estonsko si posadil na klín a začal ji líbat.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.