Pohled OCN:
Pomalu se začalo stmívat. Dia nakrmila Angel a uspala ji. Pak ji ještě chvilku kolébala.
Dia: „Ste hladný?"
🇨🇿: „Já celkem jo..."
OCN: „Já taky..."
Dia: „Dobre..."
Přišla k lince a udělala chlebíčky. Když byly hotové, položila je s talířem na stůl a sedla si k OCN. Poděkovali jsme a pustili jsme se do jídla. Dia se usmála se a taky začala jíst. Snědla 2 chlebíčky a šla do koupelny. Po chvilce se vrátila a měla na sobě pyžamo. Udělal jsem to samé.
🇨🇿: „Kde můžu spát?"
OCN: „Na gauči"
🇨🇿: „Dobře..."
Přišel k gauči a lehnul si, ale nespal. Stále se nás pozroval. Sednul jsem si na postel a pozoroval jsem Česko.
Dia: „To budete na seba pozerať celú noc?"
OCN: „Možno..."
🇨🇿: „Jestli bude třeba..."
Ja: „Okej... Ja idem spať... Dúfam, že má nezobudíte tým, že sa tu butete hádať... Nak vás ani nenapadne sa biť... Angel konečne zaspala a bola by som rada, keby to tak ostalo až do raná... Dobrú noc."
Dala mi pusu, lehla si na postel k stěně a do 10 minut usnula. Já stále pozoroval Česko a on mě. Asi hodinu jsme se pozorovali, když v tom Česko pošeptal.
🇨🇿: „Pojď ven... Něco s tebou musím vyřešit..."
OCN: „Dobře."
Vyšli jsme ven a Česko se na mě podíval.
🇨🇿: „Jestli vyhraju souboj, odejdeš a ukončíš válku..."
OCN: „A jestli vyhraju já, odejdeš a už tě nikdy neuvidím..."
🇨🇿: „Dobře..."
Odstoupili jsme od sebe a přikývli. Začali jsme okolo sebe kroužit. Pak Česko zaútočil. Nevím kde ho vzal. ale pokusil se mě bodnout nožem. Uhnul jsem mu a kopnu ho kolenem do břicha. Ohnal se po mě nožem. Nastavil jsem ruku a čepel mi projela středem dlaně. Sevřel jsem prsty a zabránil mu nůž vytáhnout. Rozpřáhl jsem se a udeřil Česko levou rukou plnou silou do zad ozvalo se hlasité prasknutí. Česko se svalil na zem.
🇨🇿: „V-vyhr-hráls..."
Beze slov jsem si ho hodil na rameno, vrátil se s ním do chaty a hodil do na gauč. Pak jsem si ošetřil zranění a vrátil se k Česku. Pošeptal sem mu do ucha.
OCN: „Ráno odejdeš..."
Pak jsem si lehnul k Dii a poklidu usnul.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.