Pohled OCN:
Znova jsem v dálky uslyšel motory. Tentokrát ruské dvouřadové. Vzal jsem Angel do náruče a běžel s ní do našeho domu. Položil jsem ji na postel, vzal jsem opakovací pušku, nabil jí, sedl jsem si k Angel a utišoval ji.
Pohled 🇷🇺:
Seděl jsem v jednom letadlu Jak-7B. Pod každým křídlem jsem měl jednu 50 liberní pumu. Každý Jak-7B to měl. Nepřátelský tábor byl skoro pod námi. Protiletadlová palba byla slabá a nesynchronizovaná. Americké bombardéry se o to dobře postaraly. IL-2 se pustili do střemhlavého letu a rozprášily zbytky obrany a pak se pustily do tanků. My, kteří jsme byli ve stíhačkách, jsme se pustily do zničení letiště. To mělo svou samostatnou protiletadlovou obranu a k tomu už vzlétla první letadla, ale ty neměly ani výšku a ani rychlost, takže jsme je snadno sestřelily. Já jsem si vybral jeden hangár, který měl otevřená vrata. Zamířil jsem na jeho vchod. Když už jsem byl blízko, přitáhl jsem knipl a shodil obě bomby. Jako odezva, že jsem zasáhl cíl, se mi ukázal silný výbuch a vlna tepla a světla. Pak se naproti nám ukázala Italská letadla, jednalo se o slabé letadýlka, vyzbrojena dvěma nepřesnýma 12,7 mm kulomety na trupu. Naším dvoum kulometům 12,7 mm na trupu a jedním 20 mm kanónu v duté hřídely vrtule. K tomu nás bylo dvakrát víc. Letecký souboj trval ani ne 15 minut. IL-2 vystřílely munici a vrátily se na základnu. My je poslušně následovaly. Doletěli jsme na letiště, přistály a čekaly. Ranvej se naplnila Kanadskýmy letadly Spitfire Mk.IA a Hurricane II.
Pohled 🇨🇦:
Nastartovali jsme motory a vzlétly. Letadla Spitfire Mk.IA, ve kterém jsem letěl i já, měly pod každým křídlem jednu 100 liberní pumu. Doletěli jsme k doslova zdemolovanému letišti a táboru. Letadla Hurricane II se tady zastavily a pustili se do dokončování zkázy které tady zanechaly americké B-17, ruské Jak-7B a IL-2. My jsme pokračovali dál, dokud jsme nenarazili na tankovou základnu. Její protiletadlová obrana si nás všimla pozdě. Ani jeden kanón nestihl vystřelit. Házely jsme pumy na německé tanky Panzer IV H a Tiger 1H. Bylo tam asi 3 tisíce tanků, ale když jsme odlétaly, zbylo jich ani ne tisíc. Prolétaly jsme nad nepřátelským táborem... Spíš, to co z něj zbylo... Letouny Hurricane II tam stále byly, ale nestříleli na pěšáky, ale střílely na zelená letadla, která měla na sobě červený kruh... Japonská letadla. Naše síly se vyrovnaly. Japonská letadla měla 20 mm kanón na každém křídle a dva kulomety 7,62 mm na trupu. Naše letadla Hurricane II a Spitfire Mk.IA mají 4 kulomety 7,7 mm na každém křídle. Ztráty byly na každé straně. Největší ztráty měly Hurricane II, protože byly přepadený ze zálohy. Krveprolití zastavila až munice, která nám došla. Pak jsme se vrátili na letiště. Měl jsem díru v pravém rameni a měl jsem zlomenou levou holeň. Přistáli jsme a lékaři s zdravotníci si nás převzali. Z tohohle se nepřátelé jen tak nevzpamatují.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.