Poled 🇩🇪:
Stál jsem vedle Dii. Snažila si mě nevšímat, ale věděl jsem že to nedokáže. Dveře od haly se otevřely a dovnitř vešli číšníci, který přinesli šampaňské, bylo tam i víno a i něco k jídlu. OCN sebral šampaňské a řekl.
OCN: ,,Pojďme si připít k narození Angel"
Dia přišla k Japonsku a vzala si Angel k sobě. Všichni kromě Dii si vzali poháre na šampaňské. OCN střelil šampaňské a začal nám nalévat. Angel se toho zvuku lekla a začala plakat. Dia se ji snažila utišit. OCN přišel k Dii, jednou rukou ji objal okolo pásu a dal ji pusu.
OCN: ,,Tak... Na Angel!"
Všichni zvedli poháre do výšky a hromadně jsme řekli.
,,Na Angel!"
Všichni jsme se napili. Dia se naklonila k OCN a něco mu pošeptala mu. OCN dopil a usmál se.
OCN: ,,Doprovodím tě do Pokoje... Potom sa vrátím zpět..."
Dia: ,,Dobre"
OCN položil svoj pohár na stůl.
OCN: ,,Za chvilku se vrátím..."
Vyšli z haly a já je nenápadně pozoroval. Přišli k pokoji a Dia vstoupila. OCN pak odešel. Čekal jsem. Po asi půl hodiny. Pak se otevřely dveře a stála v nich Dia.
🇩🇪: ,,Guten tag~"
Dia: ,,D-dobrý..."
Vešel jsem a zavřel jsem za sebou dveře. Přitlačil jsem ji k stěně, ruce jsem ji položil na zadek a políbil jsem ji a zapojil jsem jazyk. Chytila mi ruce, dala mi je ze svého zadku dolů a odtáhla se ode mě. Znovu jsem se na ni přitlačil, ruce jsem ji znova dal na zadek a jednu ruku jsem ji dal pod sukni.
🇩🇪: ,,Nikam nejdeš~~... užijeme si~~"
Dia: ,,A-ale ja n-nechcem... "
🇩🇪: ,,Ale já chci~~..."
Silně jsem ji přitlačil k stěně. Vtom do místnosti vtrhla ještě jedna osoba...
🇯🇵: ,,Tak tady jsi..."
Přitlačila se na mě a vymanila Diu z mého sevření. Chytila moji ruku a položila si ji na zadek.
🇯🇵: ,,Radši si vezmi mě než ji... Udělám, co budeš chtít..."
Chytila mi ruku a odvedla mě z pokoje. Zavedla mě do svého pokoje a začala se svlékat. Strhnul jsem z ní oblečení.
SCÉNA +15
Otočil jsem ji zády k sobě, ohnul jsem ji o stůl. Naskytl se mi nádherný pohled. Vyndal jsem si chloubu z kalhot a vnikul do ni. Silně jsem začal přirážet. [zbytek si už domyslíte😅😅😅]
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.