kapitola 14. [mezičást 2.5.]

263 24 5
                                    

Pohled 🇺🇸:

Nasadil jsem si leteckou čepici a nasedl do bombardéru[b-17]. Sedl jsem si na místo hlavního pilota, nasadil si sluchátka a začal mluvit do mikrofonu.
🇺🇸: ,,Tady letoun jedna. Nahláste se. Přepínám..."
Letadla se mi postupně nahlásila. Jako poslední byl letoun 152. To je celkem málo letadel... Ale to neva.
🇺🇸: ,,Dobře. Start!"
Všechna letadla nastartovala své motory a začali pojíždět po dráze. Po chvilce se seřadili.
🇺🇸: ,,Vzlet!"
Posunul jsem všechny plynové páky dopředu a vysunul vzletové klapky. Letoun chvilku jel pomalu ale rychle nabíral rychlost.
🇺🇸: ,,Zvedni."
Zavelel jsem druhému pilotovi. Ten přitáhnul knipl a letoun se zvedl. Ale jen trošku. Pak se zprudka naklonil na levou stranu.
🇺🇸: ,,PŘERUŠIT VZLE...!"
Levé křídlo narazilo na dráhu a zlomilo se. Najednou se vše okolo mě jako by zpomalilo. Lopatky dvou levých motorů začaly narážet do země. Stáhnul jsem plynové páky na minimum a vysunul přistávací klapky. Letoun dopadl na "břicho" a začal klouzat po dráze. Pilot vedle mě křečovitě svíral knipl. Letoun zpomalil až se úplně zastavil. Sundal jsem si sluchátka.
🇺🇸: ,,VŠICHNI VEN!"
Vzal jsem druhého pilota pod ramenem a vyběhli jsme ven. Jen co jsme vyběhli, tak se ozvala hlasitá rána. Otočil jsem se. Letoun se zlomil v půli a explodoval. Plameny vyšlehly skoro šest metrů vysoko. To horko mě pálilo na obličeji. Ostatní bombardéry vypnuly motory a jen tak stály na dráze.

[Jen jsem se vás chtěl zeptat, jak se vám příběh líbí a... Mám napsat něco i do těch ostatních knih?😅😅]

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat