Pohled 🇷🇺:
Probudil mě rachot zámku. Podíval jsem se kdo to je. Byla to západní Německo. Otevřela mřížové dveře, vstoupila dovnitř a svázala mi ruce za záda. Usmála se a ukázala mi, abych ji následoval. Udělal jsem, jak řekla. Následoval jsem ji až do jejího pokoje. Zamkla dveře, přišla ke mě a začala mě líbat na krku a dělala mi tam i cucfleky. Neužíval jsem si to... Jen jsem čekal.
SCÉNA 15+
Klekla si přede mě, sáhla mi do kalhot, vyndala mou chloubu a začala ho pomalu, velmi pomalu honit. Potají jsem vytáhl pilník a začal si pilovat pouta. Začala mou chloubu ze strany pusinkovat. Bylo to k nevydržení. Cítil jsem, že pouta trochu povolila, ale stále drzely. Přesunula se na špičku mé chlouby a začala ji olizovat jazykem. Pouta povolila ještě víc. Naposledy olízla špičku a pak ji vzala do své malé pusy. Bylo to KUR*A příjemné. Konečně pouta praskla. Chytil jsem její hlavu a narval ji svoji chloubu asi až do žaludku. Pak jsem ho vytáhl a ona se poblila.
Z🇩🇪: ,,Tohle už mi ne..."
Znova jsem ji ho strčil do pusy a svýma rukama jsem si určoval tempo. Nemohla nic dělat. Nakonec jsem ji ho znovu strčil až do žaludku. Pak jsem ho z ni vyndal a bez lítosti ji hodil na postel, na břicho. Klekla si na všechny čtyři a vyšpulila na mě zadek. Vylezl jsem k ní, rozthl jsem ji kalhoty a placl jsem ji přes zadek takovou silou, že ji skoro celý zrudl.
Z🇩🇪: ,,Pojď do mě... Chci v sobě cítit tvou..."
Bez milosti jsem ji ho ryche a celyho strčil do análu a začal zprudka přirážet. Řvala bolestí. Po chvilce se jí podlomily ruce a lehla si. Pokračoval jsem, dokud jsem se neudělal. Západní Německo hlasitě vzdychala. Využil jsem příležitosti a spoutal ji k posteli, zacpal jí pusu a poplácal ji po zadku.
🇷🇺: ,,Dostal jsem tě..."
Vzal jsem si ze stolku klíč a šel ke dveřím.
🇷🇺: ,,A teď se měj ty kur*o."
A s těmi slovy jsem odemkl a odešel.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.