Pohled OCN:
Ráno nás probudily sluneční paprsky pronikající stanem. Dia si protřela oči a protáhla se.
OCN: ,,Dobré ráno~"
Dali jsme si pusu.
Dia: ,,Dobré."
Přišel k nám doktor.
Doktor: ,,Dobré ráno přeji... Doufám, že sa vám dobře spalo a že vám nic nechybí..."
OCN: ,,Pane doktore?"
Doktor: ,,Ano?"
OCN: ,,Jak dlouho tu Dia s malou musí zůstat?"
Doktor: ,,Nemusí tu zůstat... Môžete klidně teď odejít... Ale jestli bude nejaký problém, tak příjdtě..."
OCN: ,,Dobře, děkujem"
Doktor sa pousmál a odešel. Dia se chtěla postavit, ale předběhl jsem ji a vzal ji do náruče.
OCN: ,,Doufám, že sis nemyslela, že tě nechám jít s Angel po vlastních?"
Dia: ,,Tak trochu, hej..."
Dia začervenala. Nesl jsem ji k naší chatce, ale před ní mě zastavila.
Dia: ,,Dáš ma, prosím, dole?"
OCN: ,,Opravdu?"
Dia: ,,Prosím..."
OCN: ,,Tak fajn..."
Trošku zklamaně jsem ji položil na zem.
Dia: ,,Ďakujem..."
Dala mi pusu na tvář. Vešli jsme do chaty a Dia položila Angel do připravené kolébky.
Dia: ,,Spravím raňajky?"
OCN: ,,Dobře..."
Dia začala dělat snídani. Sedl jsem si k kolíbce a díval se na naši malou Angel a kolíbal ji. Dia dodělala snídani a položila je s talířem talířem na stůl. Při tom se Angel probudila. Otevřela oči a podívala se na mě. Usmál jsem se na ni a nechtěně tím odhalil své ostré zuby. Angel začala hlasitě plakat. Co se stalo? Nelíbil se jí? Nic jsem ji neudělal.
OCN: ,,Ne, neplač... Angel..."
snažil jsem se jí utišit, ale beznadějně. Dia přišla ke mě.
Dia: ,,Určite je len hladná... Nakŕmim ju a bude kľudnejšia..."
OCN: ,,Dobře..."
Dia: ,,Choď sa v kľude najedz..."
Dali jsme si pusu.
Dia začala kojit Angel a já se pustil do snídaně. Dia si sedla ke stolu a při tom jak kojila Angel začala taky snídat. Dokojila a dojedli jsme. Dia položila Angel do kolíbky a začala umývat špinavé talíře. Objal jsem ji zezadu.
OCN: ,,Nechceš si oddychnout?"
Dia: ,,Aspoň umyjem riad... Nemôže tu byť bordel...“
OCN: ,,Máš za sebou porod a určite to pro tebe nebylo lehké..."
Vzal jsem ji z ruky houbičku na mytí. Otočila se, aby mi ji sebrala, ale já ji políbil.
Dia: ,,Dobre... Oddýchnem si..."
OCN: ,,To jsem rád..."
Přišli jsme k Angel a začali si s ní hrát. Ani jsem se nenadál a už byl oběd.
Dia: ,,Láska? Dáš si čaj?"
OCN: ,,Ano... Děkuji, liebe~..."
Postavila se a SLA k lince udělat čaj a já si stále hrál s Angel. Trošku se mě bála, ale po chvilce už ten strach zmizel. Když byl čaj hotový, přišla k nám a jeden hrnek mi podala a já ho s radostí přijal.
OCN: ,,Děkuju, liebe~“
Pousmála se a posadila se vedle mě. Vzala si angel do náruče a při tom pila čaj. Angel začala plakat. Dia si položila čaj vedle sebe a začala Angel kojit.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.