Pohled 🇪🇺:
Amerika s Mexikem a Kanadou shromažďovali vojáky a připravovali je na útok. Bratr se tu ještě neukázal. Vydal jsem se ho hledat. Našel jsem ji v komunikační místnosti. Byl u starého telegramu a posílal nějakou zprávu v morzeovce. Stoupl jsem si za bratra. Měl sluchátka, takže mě neslyšel. Naštěstí umím morzeovku.
Zpráva od NATO: ...pripraviji se na utok. Ten proběhne v zitra na břehu Normandie. Dej si na ne pozor bratre...(poznámka autora: morzeova abeceda nemá ani háčky ani čárky tak se nedivte)
Vytáhnul jsem nůž a přesekl kabel, který vedl z přístroje a tím přerušil zprávu. Bratr se na mě zprudka otočil a dál mi pěstí do břicha. Nečekal jsem takovou reakci. Pak se na mě vrhnul, spadli jsme na zem a on mě začal škrtit. NATO byl vždy fyzicky silnější, ale já vynalézavější. Sundal jsem mu sluchátka, omotal mu jejich kabel okolo krku a kopnul ho mezi nohy. Povolil svůj stisk a já ho ze sebe shodil. Převalil jsem se na břicho a postavil se. Bratr udělal to samé, pak na mě vystartoval, nabral mě ramenem a kupodivu se mnou prorazil zeď. V tu chvíli se mi zatmělo před očima. O chvilku později jsem se ocitl na zemi. Bratr byl ode mě asi 3 metry. Postavil jsem se. Bratr se na mě znovu rozeběhl. Předklonil se, objal mě kolem pasu, zvedl mě do výšky a narazil mě na zeď. Všimnul jsem si jednou kabelu, který visel z díry ve zdi. Chytil jsem ji a přitiskl ho k bratrovu krku. Začalo to jiskřit a bratr vykřikl bolestí. Pustil mě a já spadl na zem. On se zhroutil na zem a držel si zraněné místo. Do místnosti vběhli vojáci a vyděšeně nás pozorovali. Zvedl jsem ruku a ukázal na bratra.
🇪🇺: ,,Chopte... Se... Ho..."
Vojáci k němu přišli, chytili ho pod rameny a odvedli ho.
Pak je mě přišli zdravotníci a začali mě ošetřovat... Ale já to nevnímal a ztratil vědomí.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
AcciónSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.