kapitola 18.

194 17 3
                                    

Pohled 🇷🇺:

Opět jsem seděl ve svém, speciálně upraveném letadle Jak-1. Měli jsme za úkol shodit 100 liberní pumy na palác. Byl to sebevražedný úkol, ale stalo to za to. Zbývalo nám asi 8 kilometrů, když se před námi objevili německé stíhačky. Vypadaly jinak. Byli jsme v pasti. Měli jsme pouze dva kulomety 7,62 mm na čumáku. Normálně by jsme měli mít i 20-ti mm kanón v duté hřídeli vrtule. Ale ten byl odmontován, z důvodu velké váhy. Měli jsme letadla napěchovaná palivem do motoru, takže jeden zásah zápalnou municí znamenal výbuch. Upřímně... Bál jsem se vystřelit z kulometů, protože si myslím, že mě to odpálí. Německé stíhačky spustili palbu a prořezávaly se skrz nás. Pustil jsem se do střemhlavého letu. Už mi zbýval jen jeden kilometr od paláce... Když jsem si všiml... Na střeše paláce byla 37 mm protiletadlová obrana.
🇷🇺: ,,No... -__- Kurwa..."
Všechny kanóny se natočili na mě. Odhodil jsem pumy a letěl pryč. Ani jedna ze dvou se netrefila do paláce. Ale pak jsem si všiml jednoho hořícího letadla Jak-1, jak se řítí přímo na palác. Kanóny proti němu střílely, ale on narazil do střechy a explodoval.
🇷🇺: ,,Dobrá práce..."
Vracel jsem se zpět na letiště. Ani Ukrajina a ani Kazachstán se mnou neletěli. Z letky asi 300 letounů zbylo dobrých 34. Už jsme byly nad mořem. Když mezi námi proletěla sprška střel. Podíval jsem se dozadu a spatřil je... Bylo jich asi 50... Rychle nás doháněly. Otočili jsme se proti nim a rozpoutal se souboj. Já vypadl rychle. Pravé křídlo jsem nemohl ovládat a z motoru se mi kouřilo. Ty stíhačky byly peklo. Ani jsem jednu netrefil. Byly rychlé a neměly vrtule. Zbyl jsem jen já. Už jsem se byl skoro u letiště, když mě dohnaly. Letiště jsem měl na dohled. Otočil jsem se a viděl jsem ho hned za sebou. Měl hybridní motory, na každém křídle jeden a na čumáku měl 30-ti mm kanóny. To byla moje smrt. Když v tom dostal zásah, ale nevypadal, že by ho to nějak poškodilo. Podíval jsem se před sebe a spatřil letku o asi 400 letadlech typu Jak-7B. Proletěly kolem mě a spustil se boj. Já mezitím přistál. Byl to ukrutný boj. Nakonec se Německá letadla stáhla. Měly jen malé ztráty, zatímco z našich 400 letadel zbyla hrubá polovina...

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat