kapitola 3. [mezičást 1.]

399 28 3
                                    

Pohled ???(pán/otec OCN):

Seděl jsem ve svém křesle a upíjel víno. Francouzské víno prvotřídní kvality. Ale krev mi chutná víc. Měl jsem na ni strašnou chuť, ale nic jsem pro to nemohl udělat. Upil jsem vína. Někdo zaklepal na dveře mé kanceláře.
???: ,,Ano?"
Dovnitř vstoupila moje mladší sestra Japonsko. Jako vždy byla oblečená ve velitelské Japonské uniformě a na zádech měla připoutanou katanu.
???: ,,Ahh... Ahoj sestřičko... Co potřebuješ?"
Přišla ke mě a dala mi facku.
Japonsko🇯🇵: ,,Jak jsi mohl?! Proč to všechno děláš?!"
Začal jsem se šíleně smát.
???: ,,Protože můžu..."
Posadil jsem si ji na klín a svou pravou rukou jsem posunul k jejímu klínu. Pošeptal jsem ji úchylným tónem do ucha.
???: ,,...A protože chci~"
Vytrhla se z mého sevření a šla ke dveřím.
🇯🇵: ,,Zajímá mě, co ti na to řeknou rodiče!"
???: ,,Nic, protože nemají žádný důkaz a ani ty žádný nemáš... Sestřičko~"
Něco zavrčela na odpověď a odešla.
???: ,,Hmm... No tak nic..."
Přesunul jsem se ke stolu a shodil jsem skleničku s vínem na zem. Zmáčkl jsem tlačítko na stolu a promluvil do mikrofonu.
???: ,,Uklízecí služba do mě kanceláře."

Pohled 🇯🇵:

Čekala jsem před dveřmi kanceláře svého bratra. Přišla uklízečka s kýblem a vstoupila do kanceláře. Klekla jsem si před dveře a dívala jsem se přez klíčovou dírku. Věděla jsem, čeho je bratr schopný. Uklízečka si klekla ke kaluži vína a začala ji smývat hadrem. Bratr ji celou tu dobu pozoroval. Když domyla, chtěl se zvednout a odejít, ale bratr ji podkosil nohy. Začala padat. Bratr ji chytil za límec její uniformy, ta nebyla tak pevná, takže se roztrhla a odhalila její tělo. Měla na sobě jen spodní prádlo. Bratr vytáhl malý bičík a švihnul ji s ním. Po ráně tam zbyl jen rudý šrám. Začal ji švihat tak, jak se mu zachtělo. Když jí to zřejmě přestalo bavit, vytáhl nožík, začal ji řezat a slízával z jejího těla její krev. To jsem potřebovala. Vytáhla jsem foťák, přiložila jeho čočku ke klíčové dírce s vyfotila to.
🇯🇵: ,,A máš to bratře."
Zašeptala jsem, zvedla se a odešla.

Zdravím všechny kteří tohle čtou. Jen jsem vás chtěl informovat, že zítra nejspíš nevyjde kapitola. A přeju vám šťastné a veselé Vánoce a hodně dárků.

Tak до Свидания.

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat