kapitola 12 [mazičást 5.]

949 19 0
                                    

Pohled 🇪🇪:

Seděla jsem na stole vedle spisů, na kterých pracoval Německo. Upokojovala jsem se myšlenkama na ty krása chvíle s ním. Už jsem to znovu chtěla... Už bych to s ním měla počtvrté. Seskočila jsem ze stolu, zalezla pod něj a klekla jsem si na všechny čtyři. Přisunula jsem se k jeho rozkroku, klekla si a začala ho tam přes kalhoty pusinkovat. Německo mě probodl svým pohledem.
🇩🇪: ,,Co chceš?"
🇪🇪: ,,Tebe~"
Levou rukou jsem se začala přes kalhoty dráždit mezi nohama a druhou jsem mu začala rozepínat poklopec.
🇩🇪: ,,Nemám čas."
🇪🇪: ,,Tak si s tvým nádobíčkem pohraju~"
🇩🇪: ,,NE!"
Chytil mou ruku a bez lítosti mě od sebe odstrčil.
🇩🇪: ,,Počkej na mě v pokoji, za hodinu to budu mít hotové."
🇪🇪: ,,Tak dobře..."
Řekla jsem uraženým tónem a odešla do pokoje. Vysvlékla jsem se do spodního a čekala na posteli. Po hodině ke mě přišel Německo. Svléknul se a přišel ke mě. Přetočil mě na záda a pak si ke mě kleknul.
SCÉNA 15+
Roztrhnul mi kalhotky a bez varování mi ho nasucho strčil do zadku a začal se hýbat. Prohnula jsem se od pasu nahoru a chytila jsem povlečení. Zatnula jsem zuby a snažila se nevykřiknout. Do očí se mi nahrnuly slzy. Německo mě chytil pod krkem a zašeptal mi do ucha.
🇩🇪: ,,Snad tě to nebolí... Nebo. Snad. Jo?"
🇪🇪: ,,Ahh... N-nebo-l-lí-í-í-í... Ugh... Kur*a..."
Začal dělat hluboké přírazy. Už to moc nebolelo, protože jsem se trochu roztáhla. Ale i tak. Nevím jak, ale dostala jsem orgazmus a s vypětím všech sil se udělala. Byl to ten nejlepší orgasmus, který jsem kdy zažila. Kompletně jsem se uvolnila. Německo si toho všiml, zastavil a pošeptal mi do ucha.
🇩🇪: ,,Copak, copak, už nemůžeš?"
🇪🇪: ,,N-nenůžu..."
🇩🇪: ,,Pročpak? Udělala ses?"
Jen jsem přikývla.
🇩🇪: ,,Tak ještě vydrž..."
Znovu se rozjel. Jen jsem vzdychala. Bylo to už jen příjemné, bez bolesti. Když už byl, vyndal ho ze mě, udělal se mi na záda a pošeptal.
🇩🇪: ,,Odpočiň si..."
Pak odešel. Já jsem stále ještě ležela na břiše. Byla jsem mokrá od toho, jak jsem se udělala a od potu a na zádech jsem měla jeho sperma. Co to dělám?! Vždyť je to můj nepřítel! Po chvilce jsem usnula, ale ta myšlenka mi zůstala v hlavě.

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat