kapitola 11.

359 23 0
                                    

Pohled OCN:

Jeli jsme asi 3 hodiny. Pak jsme dorazili k tomu místu. Byla to Paříž. Mé nejoblíbenější město. Vystoupil jsem z auta a pomohl Die z auta. Vystoupila a při pohledu na toto město se lehce zarazila.
Dia: ,,Sem si ma chcel zaviesť?"
Řekla trochu překvapeným hlasem.
OCN: ,,Ano moje lásko. Nebo se ti to nelíbí?"
Dia: ,,Iste že páči... Len... Zaslúžim si to?"
OCN: ,,Ty vždycky..."
Chytil jsem ji za boky a políbil ji. Řidič odjel a my se šli projít. Pomalu se začalo stmívat. Podíval jsem se na Diu. V naší uniformě vypadala jako kluk. Pomalu jsem ji zavedl do obchodu s oblečením. Byly tu pánské obleky, ale žádný z nich se mi nelíbil. Zašli jsme do dámského oddělení. Byly tu šaty, nádherné šaty.
OCN: ,,Nějaké si vyber a na cenu se nedívej... Ber to jako dar... Dar pro mou lásku~"
Dia: ,,Á-áno..."
Lehce se začervenala a šla si prohlížet šaty. Nějaké si vybrala a šla se převléknout do kabinky. Nedíval jsem se, jaké šaty si vzala, protože je chci vidět, až když je bude mít na sobě. Dlouho to netrvalo a vyšla z tý kabiny. Podíval jsem se na ni.

 Podíval jsem se na ni

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

(Art by: Blesk1a2ja3)

Byla nádherná. Něco mi začalo téct z nosu. Rychle jsem to utřel a podíval jsem se, co to je. Byla to krev. Asi mi v nosu praskla nějaká žilka. Podíval jsem se zpět na Diu. V těch šatech byla prostě nádherná. Přišla ke mě.
Dia: ,,N-nepáčim sa ti..?
OCN: ,,Ne, to ne... Jsi nádherná..."
Dia: ,,Naozaj?"
Uchopil jsem její pravou ruku a políbil hřbet ruky. Pak jsem se opět podíval na Diu. Až teď jsem si všiml, že se červená. Usmál jsem se. Zaplatili jsme a odešli.
OCN: ,,Nemáš hlad?"
Dia: ,,Trochu..."
OCN: ,,Tak pojď..."
Zavedl jsem ji do jedné luxusní restaurace. Normálně je potřeba rezervace, ale jelikož jsem nejvyšší generál, tak ji nepotřebuju. Vybral jsem nám stůl, který byl uprostřed a jako pravý gentleman jsem pomohl Die se posadit. Přišel číšník a objednali jsme si. Já si objednal červené víno a Dia si objednala pizzu a do sklenice vodu.
OCN: ,,Víno nepiješ?"
Dia: ,,Nechutí mi."
OCN: ,,Aha..."
Přinesli nám naši objednávku. Já si vychutnával víno a Dia začala jíst svou pizzu. Celou dobu jsem ji pozoroval. Líbila se mi, i když měla špinavou pusu. Dopil jsem víno a Dia dojedla. Zaplatil jsem a šli se znovu projít.

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat