kapitola 19.

192 22 6
                                    

[O ROK POZDĚJI]

Pohled ???:

Pomalu jsem se vplížila do hangáru a přišla jsem k letadlu Francie. Otevřela jsem kryt motoru a odmontovala jsem dvě svíčky z pístu motoru a nařízla jsem pár drátů. Do oleje jsem nasypala písek a do palivové nádrže jsem nalila vodu. Ještě jsem vymontovala úderník z 20 mm kanónu, takže z něj nevystřelí. Následně jsem ještě poškodila pásy, takže se nedají rozepnout. Pak jsem vypadnula z hangáru.

Pohled 🇫🇷:

Měli jsme za úkol doprovodit americké bombardéry a chránit je. Přitáhnuli nám naše letadla. Nasedla jsem do svého letounu a vzlétli jsme. Československo letěla s námi v britském Spitfire Mk.IA. letěli jsme k americkým bombardérům. Doletěli jsme k nim a letěli jsme s nima. Asi po 20 minutách mi začal zlobit motor a dělal divné zvuky.
🇫🇷: ,,Mám něco s motorem, musím se vrátit."
ČSR: ,,Letím s tebou."
Otočili jsme letadla a vraceli jsme se. Asi v půli cesty na mě Československo navedlo svůj letoun a začala po mě střílet. Uhnula jsem ji a palbu ji oplatila, ale kanón mi nefungoval. Zasáhla moje letadlo po celé délce a znehybnila mě, protože mi prestrelila ovládaní ocasu a křídel. Otevřela jsem kokpit a chtěla vyskočit, ale pás se mi zaseknul. Vzala jsem vysílačku.
🇫🇷: ,,CO TI KUR*A JE?!"
ČSR: ,,To je za to, co jste mi udělali před válkou..."

Pohled ČSR:

Zmáčkla jsem spoušť a rozstřílela jsem její letadlo. Následně narazila do země a explodovala. Vrátila jsem se na základnu. Přišli ke mě inženýři.
Inženýr: ,,Kde je Francie?"
ČSR: ,,O-ona h-havarovala..."
Snažila jsem se o ten nejvíc smutný hlas a taky se mi povedl. Vystoupila jsem z letounu a šla do svého malého pokoje. Vstoupila jsem a sednula jsem si na postel. Podívala jsem se pod polštář a usmála jsem se. Měla jsem tam dvě svíčky z motoru a jeden úderník do 20-ti mm kanonu.
ČSR: ,,A máš to ty svině."
Pošeptala jsem a usmála jsem se.

LIDI!! DĚKUJI VÁM VŠEM!! DĚKUJI ZA 10 TISÍC PŘEČTENÍ A ZA TISÍC HVĚZDIČEK. JSEM VÁM NESKUTEČNĚ VDĚČNÝ/Á!! JSEM RÁD, ŽE VÁS TO TAK BAVÍ!! DĚKUJI DĚKUJI DĚKUJI!!!

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat