Pohled OCN:
Pomalu jsem se probudil. Dia ještě spala. Zvednul jsem se z postele. Měl jsem na sobě jen kalhoty a rozepnutou uniformu. Tu jsem si sundal. Nebudu ji potřebovat. Přišel jsem ke kamnům a otevřel je. Byly tam žhavé uhlíky. Přiložil jsem pár polen. Pak jsem se šel podívat do spíže. Byla zpola plná. Vzal jsem pár potravin, které jsem prohlédnul a ujistil se, že nejsou plesnivé a začal jsem připravovat snídani. Konkrétně jsem dělal lívance. Po chvilce se probudila i Dia.
OCN: ,,Dobré ráno~"
Dia: ,,D-dobré... Čo to vonia?"
OCN: ,,To, co ti vojenská jídelna nikdy neudělá... Lívance."
Otočil jsem se na ni a usmál se.
Dia: ,,Ty vieš variť?"
OCN: ,,Jo... Něco jo."
Prohlížela si moji svalnatou hruď. Najednou zbledla. Zvedla své kalhotky a nasadila si je. Promnula si oči. Pak asi na dvě minuty zamrzla. Přišel jsem k ní a vzal ji do náruče.
Dia: „T-to si nemusel..."
OCN: „Ale chtěl jsem~"
Dia: „Emm... ď-ďakujem."
Zčervenala. Posadil jsem ji na ke stolu a položil před ní talíř s lívanci. Poděkovala a pustila se do nich.
OCN: „Chutnají?~"
Dia: „Sú výborné.“
OCN: „Jsem rád že ti chutnají~“
Usmál jsem se a ona mi úsměv opětovala. Pak jsem začal taky jíst. Uprostřed jídla Dia prolomila ticho.
Dia: „To čo sa stalo včera...“
OCN: „Ano?“
Dia: „No... Použil si o-ochra-nu?“
Bylo vidět, že jí ta otázka vadí.
OCN „Ne...“
Odpověděl jsem s klidem.
Dia: „P-prečo? “
OCN: ,,Chci mít s tebou dítě~...“
Zarazila se.
Dia: „M-myslíš to v-vážne?“
OCN: „Ano... Smrtelně vážně~“
Když jsme dojeli, vzal jsem talíře a odnesl je do umyvadla. Pak jsem vzal Diu do náruče a odnesl ji k sprše. Tam jsem ji vysvlékl. Pak jsem se vysvlékl i já. Vstoupili jsme a já na nás pustil teplou vodou.
OCN: ,,Otoč se ke mě zády a opři se rukama o stěnu~“
Poslušně to udělala.
Scéna 15+
Vniknul jsem do ní. Bylo to příjemné. Byla krásně úzká. Postupně jsem zrychloval. Pak jsem se udělal. Vyšel jsem z ní. Promnula si oči a otevřela je. Udělal jsem to rychle, aby tolik netrpěla.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.