Pohled OCN:
Hádal jsem se s generály, když do stanu přišel průzkumníci a zasalutovali.
Průzkumník: ,,Pane, našli jsme děvče..."
Podíval jsem se na tu holku, vypadala mládě, ale byla hezká... Líbila se mi a jako Číňanka nevypadala...
OCN: ,,Byl někdo v okolí?.."
Průzkumník: ,,Ne pane."
OCN: ,,Dobře... Odveďte ji do mého stanu."
Průzkumníci s tou holkou odešli. Celou dobu jsem se na ni díval... Byla až moc hezká...
Generál: ,,Emm... Pane?"
OCN: ,,Jo... Pardon... Můžeme pokračovat..."
Bavil jsem se s generály. Asi po patnácti minutách jsme se domluvili na dalším postupu. Vyšel jsem z velitelského stanu a šel do svého. Ta holka tam seděla. Chvilku jsem ji pozoroval a pak jsem vstoupil.
OCN: ,,Jak se jmenuješ?"
Mlčela jako hrob.
OCN: ,,Aha... Zkusíme to jinak... Jmenuju se Organizace Celosvětových Národů... A teď tvé jméno."
Začala se třást. Sundal jsem si kabát a dal ji ho kolem ramen.
OCN: ,,Lepší?"
???: ,,Á-áno, ď-ďakujem..."
Hmmm... Mluví Slovensky...
OCN: ,,Dobře, jak se jmenuješ?"
???: ,,D-Dia."
OCN: ,,Dobře Dio... Jak ses tam tedy dostala?"
Dia: ,,N-neviem... Pôvodne som bola v nemocnici a zaspala som... Keď som sa zobudila, ležela som tam..."
Zamyslel jsem se a povzdechl si.
OCN: ,,Jedno z pravidel je, nikdy mi nelži... Takže si to zopakujeme... Jak ses tam dostala?"
Dia: ,,Ako som povedala, bola som v nemocnici a keď som sa zobudila, ležala som v snehu..."
Dal jsem jí facku. Chytila se za tvář.
OCN: ,,Řekni pravdu."
Dia: ,,N-neklamem."
Dal jsem jí další facku. I když mi to rvalo srdce.
OCN: ,,Budu tě bít, dokud mi neřekneš pravdu... A určitě nechceš, abych se naštval..."
Dia: ,,N-nie, nechcem..."
Pohladil jsem ji na tváři a ofinu Jsem ji dal za ucho.
OCN: ,,Tak buď dobré děvče a řekni svému pánovi, jak ses tam dostala..."
Dia: ,,Nepamätám si..."
Utřela si slzu.
OCN: ,,Možná jsi jen unavená... Běž si lehnout a prospi se... Potom přijdu a zkusíme to znovu..."
Dia: ,,Dobre."
Pomohl jsem ji vstát a pomohl jí na lůžko. Pak jsem odešel ze stanu. Studený vítr mi zafoukal do obličeje.
OCN: ,,Proč jsme na ně museli zaútočit zrovna v zimě?"
Řekl jsem si sám pro sebe a šel si sehnat další kabát.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
AçãoSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.