kapitola 11. [mezičást 1.]

329 21 0
                                    

Pohled OCN:

Procházeli jsme se Paříží. Podíval jsem se na Diu.
OCN: ,,Mám pro tebe překvapení... Je to hned za rohem..."
Usmál jsem se a ona mi úsměv opětovala. Zašli jsme za roh. Stála tam Eiffelovka v plné své kráse. Podíval jsem se na Diu. Udiveně si prohlížela Eiffelovku. V očích měla strach a touhu. Usmál jsem se na ni. Objal jsem ji okolo pasu a vyrazili jsme. Vyšli jsme úplně nahoru. Byl tu nádherný výhled na celou Paříž. Dia přišla k zábradlí, podívala se a trochu bledá od něj odstoupila. Přišel jsem k ní, zezadu ji objal a pusinkoval ji na krk. Vypadala jako že se jí to líbí. Pusinkoval jsem ji ještě pět minut, pak jsem si ji k sobě otočil, objal ji kolem pasu.
OCN: ,,Už půjdeme zpátky... Dobře?"
Přikývla na souhlas. Políbil ji i s jazykem a vrátili jsme se zpět na místo, kde nás vysadil řidič. Ten za chvilku přijel. Nastoupili jsme. Dia si opřela hlavu o moji hruď a do deseti minut usnula. O chvilku později její hlava sklouzl na můj klín. Pohladila jsem ji po hlavě. Byla roztomilá, když mi ležela na klíně a spala. Dorazili jsme k našemu zámku. Vystoupil jsem s vzal Diu do náruče. Odnesl jsem ji do mého pokoje. Tam jsem ji položil na postel a opatrně, abych ji nevzbudil jsem ji svlékl do spodního. Sám jsem se taky vysvlékl do spodního a lehl si k ní. Opatrně jsem si ji k sobě přisunul, chytil ji rukama za zadek, dal jí pusu na čelo a usnul. Ráno jsem se vzbudil první. Dia stále ležela vedle mě. Začal jsem ji pusinkovat na krk, abych ji probudil. Když se stále neprobouzela, rozhodl jsem se přitvrdit a začal ji dělat cucflek na druhé straně krku, než měla ten první. Pomalu se probudila.
OCN: ,,Dobré ráno... Liebe~"

Valka o svět [Countryhumans]Kde žijí příběhy. Začni objevovat