Postavil jsem se a zvedl ruku. Všichni mě pozorovali. Nepřítel byl jen asi 450 metrů před námi. Z sněhové bouře se vynořily tanky. Bylo jich hodně. Byly tam Crusader dvojky, Panzer jedničky a Bt pětky. Lehce pancéřové a lekce vyzbrojené tanky. Trhnul jsem rukou dolů, byl to předem domluvený signál k palbě. Hned poté se spustila palba. Palba z naší strany. Nepřítel měl tanky, ale my jsme měli protitankové pušky, granáty(rpg-40) a zápalné lahve(ks bottle). Nepřítel měl spoustu vojáků, ale my jsme byli krytí a měli dva kulomety(Maxim 1910). Tanky se proti nám rozjely plnou rychlostí. Usmál jsem se. Přesně podle plánů. Tanky spustily palbu. Byly od ná 250 metrů, když vybouchl první. Pak druhý, třetí. Najeli totiž na minové pole. To bylo plné protipěchotních a protitankových min všech různých typů. Když poslední tank utichl, nepřátelská pěchota se stáhla. Potichu jsme se radovali, ale uvnitř jsme věděli že to není všechno.
Litva🇱🇹: ,,ZDRAVOTNÍK!"
Sice nejsem zdravotník, ale r jsem se k Litvě. Klečela u Tádžikistánu. Ten ležel na zemi, v hrudi a v obličeji měl rány po šrapnelech a bojoval se smrtí. Klekl jsem sem si k němu.
🇷🇺: ,,Co se stalo?"
🇱🇹: ,,Střela dopadla před něj a vybuchla. Měla jsem štěstí, ale on ne."
Chytil jsem bratra za ruku. Už se mu nedalo pomoct. Třásl se celou dobu. Nakonec vydechl a přestal se hýbat. Všichni kteří tu byli, si sundali helmy a čepice a přitiskli si je na hruď jako poslední rozloučení. Pohladil jsem ho dlaní po obličeji a zavřel mu oči. Postavil jsem se a otočil se na sourozence. Byli lehce zraněni, ale nic vážného.
🇷🇺: ,,Ukrajino, Kazachstáne... Pohřběte Tádžikistán..."
Přikývli a odnesli ho. Měli jsme prvního mrtvého... To značí prohru... To nesmíme... Jsme jediní, kdo stojí mezi nepřítelem a Asijskými státy... Celou noc jsme čekali. Až ráno začal útok. A vznikl problém. Jely jen tanky. Ne ledajaký, ale odminovací. Protitankové pušky neprošetřily pancíř. Musely jsme používat podkaliberní. Jsou to strely, který mají měkký obal, který se při nárazu zničí a pevné, tvrdé jádro, které projede pancířem. Ty střely tanky vyřadily na 3-4 zásahy. Když motor posledního tanku utichl, zkontroloval jsem všechny sourozence. Přibylo jen pár zranění, jinak nic vážného.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.