Pohled OCN:
Dia odešla do koupelny. Já jsem stále přemýšlel nad tou noční můrou. Vše z ní jsem si do detailů pamatoval. A není čas, abych se TO zeptal. Dia vyšla z koupelny. Přišel jsem k ní. Dal jsem jí pusu a objal ji okolo pasu. Šli jsme do jídelny. Už tu byli Východní a Západní Německo a Estonsko s Německem. Sedli jsme si vedle sebe a když nám donesli jídlo, začali jsme jíst. Zapínání Německo pořád probodávala Diu pohledem. A já zas ji. Dia byla zamýšlená a moc nás nevnímala. Dojedli jsme a vyšli z zámku. Před ním nás čekalo už nastartované auto. Nasedli jsme a vyrazili. Po patnácti minutách jsem se zeptal a porušil to ticho.
OCN: ,,Proč jsi mi lhala?"
Dia: ,,O čom?"
Bylo vidět, že se bojí.
OCN: ,,O tom pokusu o znásilnění..."
Bylo vidět, že je v rozpacích.
Dia: ,,No... Ja... Ja som... Ja som sa bála..."
Nenápadně se ode mě odtáhla. Asi si myslela, že ji udeřím.
OCN: ,,Čeho?"
Dia: ,,Že keď to niekomu poviem... Stane sa to znova... Už som to zažila veľakrát a... Chtěla by som aby to skončilo..."
Chytil jsem ji za boky a posadil si ji na klín. Zčervenala a sklopila pohled. Chytil jsem ji bradu a lehce ji zvedl hlavu. Přiblížil jsem se k ní a políbil ji. Rukama jsem ji objal kolem pasu. Za půl hodiny jsme vystoupili. Zamířil jsem k velitelskému stanu spolu s Diou. Velitelé už tam čekali. Postavili se do pozoru. Naznačil jsem jim pohov a začal.
OCN: ,,Naše letectvo bude chránit severní a východní Evropu. O jižní se postará Itálie. Těžké tanky budou držet obrannou linii okolo našich bunkrů. Střední tanky budou podporovat pěchotu. Lehké tanky pošleme Italům. O Východní Asii se postará Japonsko. Pěchota bude bojovat proti parašutistům a nepřátelé pěchotě, která se bude chtít vylodit. Rozumíte?"
Všichni přikývli.
OCN: ,,Dobře, splňte rozkaz."
Pak jsem s Diou vyšel z stanu a šli se projít.
OCN: ,,Neřekla jsi mi o Rusku..."
Mlčela.
OCN: ,,Proč ses s ním střetla?"
Dia: ,,No... Keď sa ma pokúsili vojaci znásilniť, tak ma zachránil..."
OCN: ,,Aha... Kolik bylo těch vojáků?"
Dia: ,,Traja..."
OCN: ,,Hodně ti ublížili?"
Dia: ,,Vlastně ani nie...
OCN: ,,Vážne?"
Dia: ,,Áno... Ja som len veľmi citlivá..."
OCN: ,,Aha... Ale když se to příště stane, tak mi to nebudeš tajit... dobře?"
Dia: ,,Dobre... A mrzí ma, že som ti klamala... Nemala som to robiť..."
Zastavil jsem se a políbil ji.
OCN: ,,Nevadí... Ale příště se tomu skus vyhnout."
Pokračovali jsme dál.
ČTEŠ
Valka o svět [Countryhumans]
ActionSmyšlený příběh. Prostě čti a nehejtuj. Varování. Tento příběh obsahuje morbidní scény a taky nějaké scény nevhodné pro "neposkvrněné", takže to není při děti. Byli jste varováni.